آفتاب

حاج علی‌اکبری: فرصت‌های خاص پرورشی در مدارس باید تقویت شوند

حاج علی‌اکبری: فرصت‌های خاص پرورشی در مدارس باید تقویت شوند

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با بیان اینکه فرصت‌های خاص پرورشی در مدارس باید تقویت شوند، گفت: در شرایط کنونی که میان تعلیم و تربیت تعادل وجود ندارد، فرصت‌های خاص پرورشی در مدارس باید تقویت شوند، حضور مدیر، معاون و کادر فهیم و شایسته می‌تواند این خلاء را بپوشاند.

به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی‌اکبری در جمع دانش‌آموزان افزود: هر روز به سبب گستردگی بیشتر امواج انقلاب اسلامی در جهان دشوارتر می‌شود.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه فعالیت‌های انجمن اسلامی می‌تواند منجر به نشاط، خودباوری و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان شود، گفت: متاسفانه امروز در مباحث تربیتی دچار غفلت هستیم. پرورش از آموزش و پرورش جا مانده است و بخش عمده آن به آموزش مسائل کمتر مفید اختصاص داده شده است که امیدواریم این امر دچار تحول شود و به پرورش و آموزش تبدیل شود.

حاج‌علی‌اکبری در ادامه با بیان اینکه فرصت‌های خاص پرورشی در مدارس باید تقویت شوند، گفت: در شرایط کنونی که میان آموزش و پرورش تعادل وجود ندارد، فرصت‌های خاص پرورشی در مدارس باید تقویت شوند، حضور مدیر، معاون و کادر فهیم و شایسته می‌تواند این خلاء را بپوشاند.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان بیان داشت: شهدا در دوران انقلاب انجمن‌های اسلامی را در دبیرستان‌ها شکل دادند و امروز دانش‌آموزان باید راه شهدا را ادامه داده و به رسالت خود در انجمن‌های اسلامی به درستی عمل کنند.

حاج‌علی‌اکبری افزود: در شرایطی که دشمنان جنگ نرم و فرهنگی را علیه کشور به راه انداخته‌اند، تنها چیزی که می‌تواند نظام را از این توطئه سربلند بیرون آورد، شناسایی صحیح و درست جوانان از انقلاب و آرمان‌های آن است.

وی در پایان با اشاره به اینکه دشمن در تهاجم فرهنگی به دنبال دور کردن نسل جوان از آرمان‌ها و دستاوردهای آن است، گفت: آشنایی با انقلاب و حرکت در مسیر شهدا می‌تواند جوانان را در برابر هجمه‌های دشمنان در این جنگ ایمن کند.

انتهای پیام

کد N530916

وبگردی