آفتاب

رییس سازمان بسیج عشایری نتایج رزمایش وحدت اقوام و عشایر بسیجی را تشریح کرد

رییس سازمان بسیج عشایری نتایج رزمایش وحدت اقوام و عشایر بسیجی را تشریح کرد

رییس سازمان بسیج عشایری کشور نتایج رزمایش وحدت اقوام و عشایر بسیجی را تشریح کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرهنگ آزوغ پیام رزمایش بزرگ الی بیت المقدس وحدت اقوام و عشایر را پیام وحدت و دوستی اقوام دانست و اظهار کرد: تمامی اهداف رزمایش از قبیل آمادگی دفاع همه جانبه، اجرای آتش سنگین و حرکات با آتش تهیه، برپاکردن اردوگاه، فتح قله و از همه مهمتر جابجایی از دورترین نقاط کشور به منطقه رزمایش بدون هیچ گونه سانحه ای میسر شد.

وی همچنین به بازتاب این رزمایش اشاره کرد و گفت:در بعد داخلی رضایت مسئولین نظام از این رزمایش با توجه به شرایط منطقه و مسلمانان را در پی داشته است . این اقدام بزرگ در میان تمامی جناح های کشور انعکاس داشت و علت آن نفوذ بسیج به عنوان یک نیروی فرا جناحی و فرا منطقه ای است. مهمترین بازتاب آن را در خانه ملت و در صحن علنی مجلس بود و امضای نامه توسط 183 نماینده که از همه جناح های مجلس بودند دلیلی بر این مدعاست.

آزوغ در بخش دیگری از سخنان خود به حضور عشایر بسیجی در این رزمایش اشاره کرد و افزود: حضور سران اقوام و عشایر حماسی،به یاد ماندنی، به موقع و با اقتدار بود که البته گلایه هایی راجع به سهمیه کم استانها وجود داشت که به امید خدا در آینده برطرف می شود.

رییس سازمان بسیج عشایری کشور در پایان درباره برنامه های آتی سازمان بسیج عشایری در زمینه اقوام اشاره داشتند و افزودند:برجسته سازی و بزرگداشت اقدامات ضد استعماری اقوام ایران اسلامی در دفاع از سرحدات مرزی و گرفتن تلفات از دشمنان تجاوزگر نیز از جمله برنامه هایی است که در آینده نزدیک صورت می پذیرد.

انتهای پیام

کد N530772

وبگردی