آفتاب

تاکید نماینده مردم بندر انزلی بر ایجاد شرایط امن اقتصادی برای تجار

تاکید نماینده مردم بندر انزلی بر ایجاد شرایط امن اقتصادی برای تجار

نماینده مردم بندر انزلی گفت: برای حفظ تجار و بازرگانان شرایط امن اقتصادی باید با توجه به خواسته‌ها و نیازهای آنان فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه گیلان، حسن خسته‌بند در مراسم تودیع و معارفه ناظر گمرکات استان گیلان ضمن تبریک روز عرفه و عید قربان گفت: صید و صیادی، تجارت و توریسم از عمده فعالیت‌های مردم بندر انزلی از گذشته‌های دور بوده است و زندگی بسیاری از مردم این منطقه به تجارت وابسته است. برای آن‌که تجار رقبت کنند در این منطقه فعالیت اقتصادی خود را انجام دهند، نیاز است که در فعالیت‌هایی که با گمرک دارند، تسهیل و روان‌سازی صورت گیرد و برای حفظ تجار و بازرگانانان باید شرایط امن اقتصادی را با توجه به خواسته‌ها و نیازهای آنان فراهم کرد.

وی ادامه داد: گمرک، اقتصاد و دارایی به عنوان پردرآمدترین دستگاه‌های دولتی محسوب می‌شوند، ولی متاسفانه پرسنل گمرک جزء مظلومترین کارکنان دولت از نظر میزان درآمد هستند.

وی از مدیرکل گمرک انزلی و ناظر گمرکات استان گیلان خواست تا در جذب نیروهای جدید از فارغ التحصیلان همین شهرستان استفاده کنند و خاطرنشان کرد: در شهرستانی که دارای منطقه آزاد، بندر و گمرک است وجود این همه جوان بیکار به هیچ عنوان شایسته نیست.

این نماینده مجلس از معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک کشور نیز خواست تا امکانات گمرکات استان گیلان به خصوص بندرانزلی و آستارا را به روز کنند تا شاهد فعالیت هرچه بیشتر گمرکات این استان باشیم.

وی از همه مدیران شهرستان خواست تا با تلاش و تعامل یگدیگر بندرانزلی را به جایگاه واقعیش برسانند و از فرصتی که خداوند برای خدمت در اختیارشان قرار داده است نهایت استفاده را ببرند.

انتهای پیام

کد N529224

وبگردی