آفتاب

پیام تقدیر رئیس مجلس از کاروان ورزشی ایران در رقابت‌های آسیایی

پیام تقدیر رئیس مجلس از کاروان ورزشی ایران در رقابت‌های آسیایی

رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی، از کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی تقدیر کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی، از کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) متن این پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

بحمدلله کاروان ورزشکاران تیم‌های ملی رشته‌های مختلف ورزشی در جریان رقابت‌های آسیایی با تلاش جوانان پرافتخار کشورمان نتایج قابل قبولی را به دست آورد.

جوانان ورزشکار جمهوری اسلامی ثابت کردند که قادر خواهند بود در تمامی عرصه‌ها و میادین رقابت‌های ورزشی بر رقبا فائق گشته و با شکوه و جلال سرود کشورمان را طنین‌انداز کنند که در این دوره بارها و بارها شاهد صحنه‌های عزت‌آفرین بودیم.

اینک که رقابت‌ها پایان یافته است ضرورت دارد دست‌اندرکاران امر ورزش کشور با بررسی کاستی‌های هر بخش و رشته ورزشی زمینه‌های رفع مشکلات و افزایش توان ورزشکاران را برای حضور مقتدرانه در رقابت‌های آتی فراهم بیاورند.

در پایان بار دیگر از تلاش همه ورزشکاران به ویژه بانوان قهرمان که با رعایت حجاب و موازین اسلامی نه تنها حضور گسترده‌ای داشتند بلکه با دریافت مدال‌های رنگین خویش شکوه و عظمت زنان ایران را نیز به رخ جهانیان کشیدند و همچنین سرپرستان، مدیران، مربیان و تمامی اعضای کادرفنی کاروان ورزشی کشور تقدیر و تشکر دارم و ضمن تبریک به ملت شریف ایران برای افتخارآفرینی جوانان این مرز و بوم، امیدوارم فرزندان این کشور در تمامی عرصه‌ها موفق و سربلند باشند و ارمغان تلاش آنان همواره موجبات شادی و خشنودی مردم را فراهم آورد.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی»

انتهای پیام

کد N528493

وبگردی