آفتاب
لاریجانی در پیامی به مناسبت عید قربان:

صهیونیسم و تروریسم مسئله نخست جهان اسلام است

صهیونیسم و تروریسم مسئله نخست جهان اسلام است

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به مناسبت عید قربان به سران کشورهای اسلامی تاکید کرد: امروز صهیونیسم و تروریسم مظهر اهریمن و زشتی است و مقابله با این ظلم و ستم مسئله نخست جهان اسلام است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به سران کشور های اسلامی عید قربان را تبریک گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

باکمال مسرت صمیمانه‌ترین تبریکات و بهترین آرزوهای قلبی‌ام را به مناسب فرا رسیدن عید سعید قربان، عید ایثار و از خود گذشتگی به جنابعالی و همکاران محترمتان ابراز می‌دارم.

نمایش پرشکوه همدلی، برادری و وحدت امت اسلامی در مناسک حج و عید سعید قربان جلوه‌ای است از امتی یکپارچه، پویا و بالنده که هر سال رساتر از گذشته دعوت اسلام را به عدالت و آزادگی، ایمان و پرهیزگاری، نیکی و پاکی فریاد می‌زند، احساس غرور، امید و اقتدار را در دل هر مسلمانی زنده می کند و آینده ای روشن را برای امت اسلامی بشارت می دهد. این خطاب عزتمند خداوند منان به امت اسلامی را به یاد می آورد که:

«كُنتُمْ خَيْرَ أُمَّةٍ أُخْرِجَتْ لِلنَّاسِ تَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَتَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنكَرِ وَتُؤْمِنُونَ بِاللّهِ» (آل عمران- 110)

امت اسلامی بهترین امت هاست زیرا مردم را به ایمان، نیکی و پاکی دعوت کرده و با هرگونه بدی و زشتی مبارزه می کند.

امروز صهیونیسم و تروریسم مظهر اهریمن و زشتی است و مقابله با این ظلم و ستم مسئله نخست جهان اسلام می باشد.

عالیجناب؛

از پیشگاه با عظمت پروردگار بی مانند اقتدار و سربلندی روز افزون جهان اسلامی، وحدت و برادری همه مسلمانان و نابودی دشمنان که پیروزی اخیر مردم غزه نوید آن را داد، سعادت و خوشبختی جنابعالی را خواستارم.

کد N528357

وبگردی