آفتاب

پیام حبیب‌الله کاسه‌ساز به منیژه حکمت و علی سرتیپی

پیام حبیب‌الله کاسه‌ساز به منیژه حکمت و علی سرتیپی

تهیه‌کننده اخراجی‌ها خطاب به تهیه‌کننده شهرموشها2 پیام داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حبیب‌الله کاسه‌ساز در پیامی خطاب به تهیه‌کنندگان «شهر موش‌ها۲» گفته خوشحال است که رکورد فیلم «اخراجی‌ها» را به این فیلم واگذار کند.

او نوشته: «بارها و بارها با خودم فکر کردم که رکوردشکنی چه حالی دارد؟ تا وقتی بعد از انقلاب، به عنوان تهیه‌کننده «اخراجی‌ها۲» رکورددار فروش فیلم در سینما شدم.»

او افزوده: «اکنون با فروش و مخاطب خوب «شهر موش‌ها۲» به خودم گفتم، چه خوب است که این رکوردداری را به خاطر سینما و ارزش‌های مخاطبانش به شما واگذار کنم. سینمای انقلاب، ارزش ماندگاری در تاریخ ایران اسلامی دارد. مخاطبش و سینما دوستان ارزش واقعی سینما هستند. سینما با مخاطب خود زنده است و این فرهنگ و هنر می‌بایست در خدمت بالندگی و سرافرازی سینمای انقلابی و اسلامی باشد.»

کاسه‌ساز همچنین گفته: «کشورهای پیشرفته به سینمای خود می‌بالند و ما هم به ارزشی بودن سینما و مخاطبان‌مان می‌بالیم. تبریک من را به خاطر در آستانه قرار گرفتن شکستن فروش «اخراجی‌ها۲» بپذیرید. امیدوار هستم به خاطر سینما، خیلی زود این رکورد را تحویل تهیه‌کننده دیگر دهید.»

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، حبیب‌الله کاسه‌ساز در این پیام خطاب به منیژه حکمت و علی سرتیپی نوشته است: «بارها و بارها با خودم

244

کد N528021

وبگردی