آفتاب

وزیر دادگستری: آمریکا از پیشرفت‌های ایران در جوامع بین‌المللی هراسان است

وزیر دادگستری: آمریکا از پیشرفت‌های ایران در جوامع بین‌المللی هراسان است

تسنیم نوشت:

وزیر دادگستری با اشاره به وحشی‌گری‌های گروه‌های داعشی تحت عنوان اسلام، گفت: رئیس‌جمهور آمریکا از پیشرفت‌های ایران در جوامع بین‌المللی هراسان بوده و کشور ایران از اینکه امروز فضای جهانی را گرفته وحشت در دل دشمنان ایجاد کرده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی عصر امروز در همایش تکریم علامه شیخ عبدالکریم گزی با بیان اینکه علمای بزرگ دینی الگویی برای همگان و ارزش‌های اسلامی را نشان می‌دهند، گفت: مردم داری، تقوا، ساده زیستی، توجه به مردم جهان و کمک به نیازمندان از شاخصه‌های اسلامی است.
او گفت: داعش با وحشی‌گری و کشتار مردم بی گناه پیش می‌روند و این حرکات ضد اسلامی را در راستای اهداف اسلامی معرفی می‌کنند اما ملت‌های جهان می‌دانند که وحشی‌گری نشان از اسلام نیست بلکه دلجویی و کمک به مردم از آموزه‌های اسلامی است.
او اتحاد و همبستگی مردم را ضروری خواند و گفت: ملت ایران با اتحاد و برادری در برابر دشمنان ایستادند و به پیروزی رسیدند که علما در پیروزی ملت ایران و به ویژه نقش رهبری موثر و مهم بود که باید همه بر محوریت علما متحد و منسجم باشند.
او موفقیت ایران در جوامع بین‌المللی را از شاخصه‌های پیشرفت کشور دانست و گفت: رئیس‌جمهور آمریکا از پیشرفت‌های ایران در جوامع بین‌المللی هراسان بوده و کشور ایران از اینکه امروز فضای جهانی را گرفته وحشت در دل دشمنان ایجاد کرده است.

 

17231

 

کد N527169

وبگردی