آفتاب
صمد مرفاوی مطرح کرد:

هدف‌مان پیروزی برابر پیکان است/ نمی‌گذاریم رفت و آمدها به تیم ضربه بزند

هدف‌مان پیروزی برابر پیکان است/ نمی‌گذاریم رفت و آمدها به تیم ضربه بزند

قم - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه بیشتر بازیکنان صبا در قم سکونت دارند، گفت: به دنبال کسب 3 امتیاز دیدار با پیکان هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، صمد مرفاوی عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار روز جمعه تیمش برابر پیکان تهران در هفته یازدهم لیگ بر‌تر فوتبال، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: دیدار فردا برای صبا و پیکان حائز اهمیت است زیرا دو تیم در میانه جدول رده‌بندی قرار دارند و نمی‌خواهند به رده‌های پایین جدول نزدیک شوند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در صورت پیروزی، شرایط برای حضور تیم برنده این بازی در رتبه‌های خوب جدول مهیا می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: کار هیچ یک از دو تیم در بازی فردا آسان نیست زیرا صبا از نظر کیفی و روانی شرایط خوبی دارد و تمرینات خوب و بانشاطی که در چند روز اخیر و پس از بازی با سایپا انجام داده‌ایم، به ما کمک می‌کند تا با توانی مضاعف به دیدار پیکان برویم. البته پیکان هم میزبان بازی است و نتایج اخیرش نشان داده که رشد کرده است.

وی افزود: شرایط فنی و روانی تیم فوتبال صبا در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و تساوی خارج از خانه با سپاهان و پیروزی بر سایپا وضعیت روحی تیم را در شرایط مطلوب قرار داده و به در بازی با پیکان با هدف کسب پیروزی و 3 امتیاز راهی میدان می‌شویم.

مرفاوی عنوان کرد: پیکان لیگ را خوب شروع نکرد و در ابتدای فصل نتایج نامناسبی گرفت اما وضعیت کنونی پیکان با هفته‌های آغازین لیگ به مراتب فرق دارد و پیروزی آن‌ها برابر پدیده در مشهد نشان می‌دهد که از سطح کیفی خوبی برخوردار شده‌اند.

وی بیان کرد: ایوب کلانتری هافبک میانی صبا در این بازی سه اخطاره است اما مصدومی نداریم و آسیب دیدگی احمد حسن‌زاده و احمد مهدی‌زاده به طور کامل رفع شده است.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در مورد وضعیت اسکان بازیکنان صبا هم گفت: بیشتر بازیکنان صبا در قم سکونت دارند و عده کمی از بازیکنان صبا بین قم و تهران در رفت و آمد هستند اما طوری هماهنگی به عمل آمده که این رفت و آمد‌ها به تیم و کار فنی ضربه نزند.

کد N527055

وبگردی