آفتاب

نشست شورای همکاری خلیج فارس درخصوص تحولات یمن/نگرانی از تحقق خواست و اراده مردم

نشست شورای همکاری خلیج فارس درخصوص تحولات یمن/نگرانی از تحقق خواست و اراده مردم

شرکت کنندگان در نشست فوق العاده شورای همکاری خلیج فارس ضمن محکوم کردن حوثیها به ارتباط با گروههای خارجی از تحقق اراده مردم در این کشور اظهار نگرانی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از القدس العربی، شورای همکاری خلیج فارس چهارشنبه شب نشست فوق العاده ای را در خصوص تحولات یمن برگزار کرد.

در این نشست که در سطح وزرای کشور شش عضو شورای همکاری خلیج فارس در شهر جده برگزار شد، اعضای شرکت کننده "انصارالله" یمن را به همکاری با گروههای خارجی متهم کرده و اعلام کردند که کشورهای عربی عضو شورای همکاری خلیج فارس در مقابل مداخلات خارجی در یمن بیکار نخواهند نشست.

در این نشست که "محمد بن نایف بن عبدالعزیز" وزیر کشور عربستان ریاست آن را بر عهده داشت، وزرای کشورهای قطر، عمان، امارات، بحرین و کویت حضور داشتند.

شرکت کنندگان در این نشست از تحقق خواست مردمی در یمن و تحرکات اخیر معترضین به شدت اظهار نگرانی کرده و اقدامات اخیر این معترضان را محکوم کردند.

این در حالی است که معترضان یمنی به پیشاهنگی انصارالله بارها اعلام کردند که خواستی جز تحقق اراده مردمی و ریشه کن شدن فساد و بهبود اوضاع اقتصادی و سیاسی در این کشور ندارند.

کد N526653

وبگردی