آفتاب
سردار نقدی در واکنش به اظهارات دیوید کامرون:

انگلیسی‌ها آدم‌بشو نیستند

انگلیسی‌ها آدم‌بشو نیستند

اختلاف افکنی میان امت اسلامی، ایجاد یک چهره خشن از اسلام، جمع کردن نیروهای امریکایی زیر یک چتر دروغین ونیز موجه کردن دخالت ابرقدرت‌ها در مناطق اسلامی از جمله اهداف ائتلاف ضد داعش است

رییس سازمان بسیج مستضعفین ضمن انتقاد از اظهارات نخست وزیر انگلیس گفت:‌ این افراد آدم بشو نیستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار محمدرضا نقدی در حاشیه مراسم ترحیم همسر حجت الاسلام علی سعیدی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا، درباره این که آیا بسیج در خصوص تجهیز کرانه باختری اقدامی انجام داده است؟ گفت: این مساله در حال انجام است و در این باره به موقع اطلاع رسانی می شود.

وی درباره اظهارات نخست وزیر انگلستان اظهار داشت: رییس جمهور ما در حد غیرباوری تواضع کردند. این که رییس جمهور کشوری مقتدر، ارزشمند و با فضیلت با یک شخص خیلی خبیث بیاید دست بدهد که جنایت های متعددی در کشورهای مختلف انجام داده و حکومتش نامشروع و استعمارگر است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: این تواضع و بزرگواری نشان می‌دهدکه این افراد آدم بشو نیستند و باید با حرف زور با آنها رفتار کرد.

سردار نقدی درباره حمله ائتلاف ضد داعش به برخی از مناطق سوریه تصریح کرد: اینها چهار هدف در ساختن داعش دارند که اختلاف افکنی میان امت اسلامی، ایجاد یک چهره خشن از اسلام، جمع کردن نیروهای امریکایی زیر یک چتر دروغین ونیز موجه کردن دخالت ابرقدرت‌ها در مناطق اسلامی از جمله اهدافشان است که در حال انجام است.

کد N526178

وبگردی