آفتاب
خدایی سوری:

برای جوانان جویای کار لرستان فکری کنید

برای جوانان جویای کار لرستان فکری کنید

یک نماینده مجلس اظهار داشت: متأسفانه استان لرستان رتبه اول را در بیکاری جوانان دارد و به همین دلیل لازم است تا چاره‌ای برای این مشکل اندیشیده شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الله خدایی سوری، تذکر خود را با این جمله آغاز کرد که تا زمانی که آقازاده‌ها به طور مداوم در رفت و آمد و سکونت در انگلیس تحت عنوان تحصیل، درمان و تفریح هستند گستاخی نخست وزیر استعمارگر پیر طبیعی است.

وی ادامه داد: چاره درد از درون است، منظور ایشان از تغییر رفتار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با مردم، تغییر رفتاربا آقازاده‌ها و یقه سفیدان است، زیرا مردم ایران طی 35 سال گذشته استکبار ستیزی خود را نشان داده و پای آن ایستاده‌اند.

این نماینده مجلس با تذکر به رئیس جمهور، گفت: از شما می‌خواهیم برای ایجاد اشتغال برای جوانان تحصیلکرده استان لرستان که رتبه نخست بیکاری کشور را دارد اقدامی کرده و جهت رسیدگی به این مسأله کارگروهی ویژه تشکیل دهید، زیرا مردم منتظر نتیجه دستاوردهای سفر شما به این استان هستند.

خدایی سوری در تذکر دیگری به وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به وضعیت بازار خودرو در استان لرستان خاطرنشان کرد: وضعیت نابسامان خودرو در این استان شایسته مردم ما و مدیریت جنابعالی نیست. این سوءمدیریت‌ها و سیاست‌های غلط تا کی باید ادامه پیدا کند؟

وی وزیر راه و شهرسازی را خطاب قرار داد و در تذکری به او گفت: مجوز طرح مطالعاتی جهت چهار بانده کردن راه بین شهری شهرستان نورآباد دلفان و استان کرمانشاه را صادر کنید زیرا آمار تصادفات این منطقه به حد غیرقابل قبول رسیده است و در اتصال آن به چهار بانده، کریدور غرب و جنوب کشور هم به هم متصل می‌شوند.

این نماینده مجلس در تذکری به وزیر نیرو تأکید کرد: خشکسالی و کمبود آب شرب مردم شهرستان‌های سلسله و دلفان همچنین پمپاژ‌های کشاورزی باید مورد توجه قرار گیرد و در رابطه با وعده شما در این خصوص هم باید بگویم که تا امروز در این زمینه اقدامی صورت نگرفته است.

خدایی سوری در پایان در تذکری خطاب به وزیر کشور گفت: امیدواریم در پایان صدارت و وزارت چهارساله شما مجددا تعریفی از کلمه اعتدال داشته باشیم تا با هم بدانیم که آیا این وضعیت اعتدال است یا غیراعتدال.

انتهای پیام

کد N525746

وبگردی