آفتاب
سلطانی در تذکری خطاب به وزیر نیرو:

راهنمای راست می‌زنید اما معمولا به چپ گردش می‌کنید

راهنمای راست می‌زنید اما معمولا به چپ گردش می‌کنید

بارها اعلام کرده‌اید که جلودار لابی‌گری ها و باج خواهی خواهید بود. اما متاسفانه در عمل نه تنها توجهی به رعایت موارد و مسائل زیست محیطی و کارشناسی ندارید بلکه تحت تاثیر نام‌ها و لابی‌ها قرار گرفته‌اید.

نماینده مردم بروجن در مجلس خطاب به وزیر نیرو گفت:معمولا به چپ گردش می‌کنید چگونه است که شما و خانم ابتکاربارها رسما اعلام کرده‌اید که تونل گلاب 2 خلاف مسائل زیست محیطی و مقررات است.

به گزارش خبرنگار ایلنا امیر عباس سلطانی نماینده بروجن در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر نیرو گفت: شما بارها اعلام کرده‌اید که جلودار لابی‌گری ها و باج خواهی خواهید بود. اما متاسفانه در عمل نه تنها توجهی به رعایت موارد و مسائل زیست محیطی و کارشناسی ندارید بلکه تحت تاثیر نام‌ها و لابی‌ها قرار گرفته‌اید.

وی افزود: شما راهنمای راست می‌زنید اما معمولا به چپ گردش می‌کنید چگونه است که شما و خانم ابتکار بارها رسما اعلام کرده‌اید که تونل گلاب 2 خلاف مسائل زیست محیطی و مقررات است. اما یک شبه این اقدام قانونی می‌شود. این اقدامات شما مرگ زودرس زاینده رود، کارون و استان چهارمحال بختیاری را در پی خواهد داشت و به طور حتم مردم ما در برابر این زیاده خواهی خواهند ایستاد.

 

 

کد N525691

وبگردی