آفتاب

مدیرعامل پدیده: مرزبان درباره شکست‌ها به باشگاه توضیح داد

مدیرعامل پدیده: مرزبان درباره شکست‌ها به باشگاه توضیح داد

مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان گفت: از عملکرد تیم تا اینجای لیگ برتر راضی هستم.

به گزارش ایسنا منطقه خراسان، جواد وطنخواه در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه ورزشی پدیده خراسان اظهار داشت: اگر یک سوم ابتدایی لیگ برتر را به 3 قسمت کنیم، از دو سوم آن راضی هستیم. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که متاسفانه 3 بازی پشت سر هم باختیم اما باید بگویم در 2 بازی بچه‌ها اصلا مستحق باخت نبودند. می‌توانم بگویم در 10 بازی که تیم انجام داده است، بچه‌ها فقط در یک بازی خوب نبودند و می‌توان از آنها انتقاد کرد وگرنه در بازی‌های دیگر عملکرد قابل قبولی داشتند.

وطن‌خواه خاطرنشان کرد: شاید کمی شانس یار‌شان نبود و شاید هم کمی به لحاظ روحی و روانی مغرور شده بودند و به هر حال نتوانستند آن‌طور که باید نتیجه بگیرند. حالا خوشبختانه هم کادر فنی و بازیکنان و هم در حوزه مدیریت همه عزم‌شان را جزم کرده‌اند تا این مشکل را رفع کنیم.

مدیرعامل پدیده خراسان در پاسخ به این سوال که مدیریت باشگاه چه برنامه‌ای برای بازگرداندن تیم به شرایط پیش از چند شکست اخیر دارد، اذعان داشت: بعد از اولین باختی که رقم خورد، سریع هیات مدیره تشکیل جلسه داد و مرزبان در خصوص شکست و مسائلش توضیحاتش را داد.

وطن‌خواه با اعلام حمایت هیات مدیره از کادر فنی تیم تصریح کرد: همه هیت مدیره به اتفاق نظر ضمن حمایت از مرزبان و کادر فنی تلاش دارند تا انشاءالله تیم به شرایط قبل برگردد و فکر می‌کنم با تمهیداتی که کادر فنی اندیشیده خدا را شکر شرایط بهتر است و بچه‌ها آماده هستند تا با کسب یک نتیجه خوب مقابل گسترش فولاد تبریز این چند شکست را فراموش کنند.

وی در خصوص شروع عالی پدیده در لیگ برتر یادآور شد: هیچکس توقع نداشت پدیده چنین شروعی در لیگ برتر داشته باشد اما تیم با تلاش و کوشش توانست نتایج خوبی را در ابتدای لیگ بگیرد و می‌توانم بگویم کمی هم توقعات از تیم بالا رفت.

وطن‌خواه تصریح کرد: بعد از این 3 شکست به مرزبان گفتم اگر یکی دو بازی نتیجه خوب بگیرید همه چیز به شرایط طبیعی برمی‌گردد و الان خوشبختانه اول فصل است و شاید اگر این شکست‌ها در اواخر فصل بود، جبران‌پذیر نبود.

مدیرعامل پدیده خراسان در پاسخ به این سوال که آیا هیات مدیره به دنبال جذب بازیکنان مورد نیاز کادر فنی برای رفع ضعف‌های موجود هست، گفت: ما چون یک تیم لیگ یکی بودیم و به لیگ برتر آمدیم، به لحاظ جذب بازیکن محدودیت داشتیم. به خاطر همین یک سری ضعف‌هایی در برخی نقاط داریم که حتما سعی می‌کنیم آن بازیکنانی که مدنظر کادر فنی هستند را جذب کنیم.

وطنخواه در پایان به هواداران پرشور پدیده و حمایتشان از تیم اشاره کرد و اظهار داشت: خدا را شکر تماشاگران تا امروز ما را شرمنده کرده‌اند و حضورشان و شکل حمایت‌شان از تیم فوق‌العاده بوده است. ما هم تلاش کردیم تا هر طور که می‌توانیم زمینه حضور آرام و بی‌دغدغه هواداران را در استادیوم‌ها فراهم کنیم. باید بگویم کانون هواداران ما هم خیلی خوب فعال شده است.

انتهای پیام

کد N525344

وبگردی