آفتاب

توضیحات نعمت‌زاده و حجتی درباره طرح انتزاع در کمیسیون کشاورزی

توضیحات نعمت‌زاده و حجتی درباره طرح انتزاع در کمیسیون کشاورزی

وزرای صنعت و جهاد کشاورزی با حضور در کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی درباره طرح انتزاع وظایف و اختیارات بخش کشاورزی از وزارت صنعت و نحوه اعمال آن توضیحاتی ارائه کردند.

هدایت‌اله میرمرادزهی عضو کمیسیون کشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره جلسه امروز این کمیسیون و حضور وزرای صنعت و جهاد کشاورزی، گفت: با توجه به طرح انتزاع که اوایل سال گذشته مطرح شد قرار بر این شد که تداخلی بین این دو وزارتخانه صورت نگیرد و هر یک از این وزرا جوابگوی اموراتی باشند که در قبال آن مسئولیت دارند.

او ادامه داد: بر این اساس در طرح انتزاع قرار بر این شد تا از ابتدای تولید تا مصرف بر عهده وزارت جهاد کشاورزی و بقیه امورات نیز بر عهده وزارت صنعت، معدن و تجارت باشد. بر همین اساس این دو وزارتخانه در جلسه امروز کمیسیون گزارشی از نحوه کار خود را ارائه دادند و آقای نعمت‌زاده نیز قول دادند تا در روزهای آینده اموراتی را که قرار بوده به وزارت جهاد کشاورزی برگردد به این وزارتخانه ابلاغ شود.

این نماینده مجلس همچنین اظهار کرد: کارهایی در رابطه با طرح انتزاع هنوز انجام نشده و جز خواسته‌های آقای حجتی بود که آقای نعمت‌زاده قول دادند آنها را انجام دهند.

به گفته میرمرادزهی، وزیر جهاد کشاورزی نیز در این جلسه در مورد شیر و یارانه آن و خرید گندم و خرید تضمینی سایر محصولات توضیحاتی را ارائه داد و قرار شد قیمت 1450 تومان برای شیر خام در نظر گرفته شود.

انتهای پیام

کد N524487

وبگردی