آفتاب
باهنر:

مشکلات اقتصادی کشور دغدغه جدی نمایندگان و دولت است

مشکلات اقتصادی کشور دغدغه جدی نمایندگان و دولت است

مصوبه اخیر دولت در خصوص خلاص کردن بانک‌ها از بنگاه داری کار اصلاحی جدی است و تمام نمایندگان انتظار دارند امثال چنین کارهای اصلاحی را دولت در دستور کار داشته باشد.

نائب رئیس مجلس با تاكید بر اینكه مشکلات موجود اقتصادی کشور دغدغه جدی نمایندگان و دولت است گفت: وزیر اقتصاد و امور داریی به عنوان اولی ترین مسئول اقتصادی دولت باید پاسخگوی دغدغه‌های نمایندگان در این خصوص باشد.

به گزارش ایلنا محمدرضا باهنر در جلسه علنی امروز خطاب به وزیر اقتصاد و دارایی گفت: در مسائل مرتبط با بانک‌ها و صندوق توسعه نمایندگان علاوه بر داشتن نظرات متعدد دغدغه‌های جدی و بسیاری همانند دولت دارند.

وی افزود: ابراز نگرانی نمایندگان در خصوص عملکرد بانک‌ها و مطرح کردن سوالات از وزیر اقتصاد طبیعی است چرا که اگر بخواهند در دولت در خصوص مسائل اقتصادی کشور دنبال مسئولی بگردند اولی‌تر از وزیر اقتصاد و امور دارایی کسی را پیدا نخواهند کرد. اگر شما می‌خواستید که جوابگوی نمایندگان نباشید باید وزیر خارجه و یا وزیر کشور می‌شدید و وزارت اقتصاد و دارایی به هر حال این گونه مشکلات را دارد.

نایب رییس مجلس افزود: گفت: من قبول دارم بعضی جاها شما مسئولیت مستقیم ندارید و توقع نمایندگان از شما است که مشکلات سیستم بانکی را مرتفع کنید.مصوبه اخیر دولت در خصوص خلاص کردن بانک‌ها از بنگاه داری کار اصلاحی جدی است و تمام نمایندگان انتظار دارند امثال چنین کارهای اصلاحی را دولت در دستور کار داشته باشد.

کد N523889

وبگردی