آفتاب

کلاهبرداری از بیکاران جویای کار

کلاهبرداری از بیکاران جویای کار

زنی که با جعل مدارک و معرفی خود به عنوان نماینده یک شرکت کاریابی از دو شهروند تفرشی در حدود 250 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود در عملیات شناسایی پلیس شهرستان دستگیر و روانه زندان شد.

به گزارش سرویس حوادث ایسنا، در اوایل مهرماه جوانی با مراجعه به کلانتری مرکز شهرستان تفرش و ارائه برگه شکوائیه ای خواستار رسیدگی به یک مورد کلاهبرداری شد.

شاکی به ماموران انتظامی گفت: حدود چند ماه قبل با تبلیغی در سطح شهر مواجه شدم که یک شرکت کاریاب با تبلیغات گسترده عنوان داشته بود می تواند زمینه ایجاد کار را برای مراجعه کنندگان خود فراهم کند.




وی ادامه داد: من نیز به شرکت مراجعه کردم و زنی، چند فرم به من داد و من نیز بعد از تکمیل ، آنها را تحویل دادم و وی بعد از چند روز تماس گرفت و اعلام داشت کاری متناسب من پیدا شده و لازم است که مبلغ 130 میلیون ریال به حساب شرکت واریز کنم که من نیز بلافاصله این پول را تهیه کردم و به حساب اعلام شده واریز کردم که بعد از گذشت چند هفته و پیگیری های که داشتم متوجه شدم که ادعای کاریابی کذب بوده و از من کلاهبرداری شده است.




با دریافت این شکایت، موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت و تیمی از ماموران انتظامی تحقیقات خود را برای بررسی موضوع شروع کردند که بعد از گذشت تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد این فرد کلاهبرداری های متعددی از شهروندان تفرشی داشته است.




شاکیان در اظهارات خود به کارآگاهان پلیس بیان داشتند این فرد با در دست داشتن مدارکی جعلی ، خود را به عنوان نماینده یک شرک کاریابی معرفی کرده است و وجوهی را در قبال یافتن کار از آنان اخذ کرده است.



سرگرد "سیروس دالوند "فرمانده انتظامی تفرش در این باره گفت: با ادامه بررسی‌های پلیس مشخص شد که این فرد حدود 250 میلیون ریال از شهروندان تفرشی کلاهبرداری کرده و متواری شده است.




فرمانده انتظامی تفرش تصریح کرد: پس از اظهارات شاکیان و بررسی شواهد و تحقیقات اطلاعاتی گسترده پلیس، زن کلاهبردار در مخفیگاهش در یکی از محلات شهرستان شناسایی و دستگیر شد.




وی ادامه داد دربازرسی از منزل این فرد تعدادی مدارک جعلی کشف و متهم برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد.




سرگرد "دالوند" اضافه کرد : متهم پس از مواجه شدن با مستندات و شواهد موجود و در مواجهه با شاکیان به جرایم ارتکابی خود اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی وبا قرار قانونی روانه زندان شد.




انتهای پیام




کد N523575

وبگردی