آفتاب
لیبراسیون تحلیل کرد/

انتخابات افغانستان؛ یک انتخابات با دو برنده

انتخابات افغانستان؛ یک انتخابات با دو برنده

یک روزنامه فرانسوی در شماره امروز خود با اشاره به انتخابات افغانستان نوشت: انتخابات انجام شده افغانستان یک انتخابات بود با دو برنده.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه لیبراسیون در ادامه یادداشت امروز خود درباره افغانستان نوشت: انتخابات افغانستان در حالی برگزار شد که اختلاف نظرهایی درباره کاندیداها، نحوه برگزاری انتخابات و حتی اعلام نتایج آن وجود داشت.

این روزنامه فرانسوی با اشاره به انتخاب احمدزی به عنوان رئیس جمهوری جدید افغانستان تصریح کرد: در حالی کمیسیون انتخابات افغانستان احمدزی را به عنوان برنده این انتخابات معرفی کرده که عبدالله نیز خود را برنده این انتخابات می داند.

لیبراسیون در ادامه تحلیل خود می آورد که در انتخابات افغانستان دو نامزدی که به دور بعدی انتخابات راه پیدا کرده بودند خود را پیروز انتخابات می دانند و این انتخابات انتخاباتی است که هم احمدزی  و هم عبدالله خود را برنده آن می دانند.

در بخش دیگری از این نوشته آمده است که پس از اعلام نتایج انتخابات افغانستان گرایش ضد طالبانی در این کشور کاملا مشهود است. امری که سفر جان کری وزیر امورخارجه آمریکا به این کشور خود تائید کننده آن است.

کد N523545

وبگردی