آفتاب
امیری در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

مخالفت کمیسیون ماده 10 با عنوان جبهه برای تشکیلات پایداری

مخالفت کمیسیون ماده 10 با عنوان جبهه برای تشکیلات پایداری

مدارک تشکیلات ندا در دستور کار قرار دارد و در حال بررسی آن هستیم/تا دو هفته آینده در کمیسیون احزاب که بنده ریاست آن را دارم این بررسی‌ها انجام خواهد شد.

سخنگوی وزارت کشور گفت: در کمیسیون ماده 10 احزاب با عنوان جبهه برای این تشکیلات پایداری مخالفت شد چون در ادبیات سیاسی ایران به چند حزب جبهه می‌گویند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور در حاشیه مراسم ختم والده آیت الهل هاشمی شاهرودی در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت مجوز تشکیلات ندا گفت: ‌مدارک این تشکیلات در دستور کار قرار دارد و در حال بررسی آن هستیم.

وی ادامه داد: ممکن است این مدارک از نظر آنها کامل باشد، ولی از نظر وزارت کشور احتیاج به بررسی‌ها و استعلاماتی دارد. تا دو هفته آینده در کمیسیون احزاب که بنده ریاست آن را دارم این بررسی‌ها انجام خواهد شد.

سخنگوی وزارت کشور در پاسخ به سوال دیگری درباره آخرین تشکلات و احزابی که برای دریافت مجوز به وزارت کشور مراجعه کرده‌اند بیان کرد: ‌در هفته گذشته در کمیسیون ماده 10 احزاب که برگزار شد، 35 مورد مطرح شد که از این 35 مورد 5 مورد سیاسی و 30 مورد دیگر صنفی بود.

امیری درباره گرفتن مجوز جبهه پایداری از وزارت کشور گفت: در کمیسیون با اسم جبهه برای این تشکیلات مخالفت شد چون در ادبیات سیاسی ایران به چند حزب جبهه می‌گویند.

قائم مقام وزیر کشور در پایان در پاسخ به این سوال که آیا شما جزو گزینه‌های معاونت سیاسی وزارت کشور هستید، گفت:‌ گزینه‌های زیادی وجود دارند که همه در حال بررسی هستند و این که آیا من جزو این گزینه‌ها هستم یا نه را باید از وزیر کشور پرسید.

کد N522158

وبگردی