آفتاب
رضایی در جمع خبرنگاران:

از تمام توان و تجهیزات خود برای مبارزه با داعش استفاده می کنیم/لایحه رسیدگی به اموال مسئولان در مراحل پایانی قرار دارد

از تمام توان و تجهیزات خود برای مبارزه با داعش استفاده می کنیم/لایحه رسیدگی به اموال مسئولان در مراحل پایانی قرار دارد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به لایحه رسیدگی به اموال مسئولان گفت: بررسی این لایحه مراحل پایانی خود را طی می کند و تا دو جلسه دیگر به تصویب خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز ظهر در مراسم ختم والده آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی در پاسخ به این سوال که واکنش ایران در صورت نزدیک شدن گروه تروریستی داعش به مرزهای کشور چه خواهد بود؟، گفت: خط قرمز ایران در این زمینه جدی است، ولی پیشروی های این گروه تروریستی را جمهوری اسلامی تا یک حدی تحمل خواهد کرد و از تمام توان و تجهیزات خود برای جلوگیری از پیشروی این گروه تروریستی استفاده می کند.

وی در پاسخ به این سوال که ارزیابی شما از تحولات کشور عراق و تصمیم گیری برای تجزیه آن چیست؟، افزود: تصمیمات مورد نظر برای آینده این کشور باید از سوی دولت و مجلس عراق اتخاذ شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این سوال که لایحه رسیدگی به اموال مسئولان که هم اکنون در مجمع در حال رسیدگی است، در چه مرحله ای قرار دارد و چه زمانی نهایی می شود؟، اظهار داشت: این لایحه مراحل پایانی رسیدگی خود را طی می‌کند و به دلیل اینکه این لایحه بررسی اموال بسیاری از مسئولان را در بر می گیرد، زمان بررسی آن به طول انجامیده و لازم است با حقوقدانان و کارشناسان مربوطه برای تصمیم‌گیری تبادل نظر شود تا لایحه ای که به تصویب می رسد پشتوانه قوی اجرایی داشته باشد و انشاءالله حداکثر تا دو جلسه آینده به تصویب نهایی خواهد رسید.

رضایی در پاسخ به این سوال که هدف شما از اینکه اعلام کردید نخست وزیر زمان جنگ باید در تلویزیون حضور پیدا کرده و پیرامون اتفاقات آن زمان سخن بگوید، چه بوده؟، گفت: همه کسانی که در جنگ بودند باید پاسخگوی سوالات مردم باشند.

کد N522054

وبگردی