آفتاب

ادامه پیشروی‌های ارتش سوریه در غوطه شرقی ریف دمشق / پاکسازی مقام حجر بن عدی از تکفیری‌ها

ادامه پیشروی‌های ارتش سوریه در غوطه شرقی ریف دمشق / پاکسازی مقام حجر بن عدی از تکفیری‌ها

ارتش سوریه توانست به پیشروی‌های دیگری در وادی ترما در غوطه شرقی ریف دمشق دست یابد. یگان‌های کرد نیز توانستند پس از درگیری‌ها با داعش، ده‌ها تن از این تروریست‌ها را به هلاکت برسانند. مقام یکی از صحابه‌های پیامبر نیز از لوث وجود تروریست‌ها پاکسازی شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت العهد لبنان، منابع آگاه اعلام کردند که ارتش سوریه به پیشروی‌هایی در وادی ترما در غوطه شرقی ریف دمشق دست یافته است و محله الجسر را تحت کنترل خود درآورد.

منابع همچنین اعلام کردند که درگیری‌های شدیدی میان ارتش سوریه با افراد مسلح در اطراف روستای ام شرشوح در حومه شمالی حمص به‌ وقوع پیوست که بر اثر آن تعداد زیادی از تروریست‌ها کشته و زخمی شدند.

در همین حال یگان‌های کرد توانستند تپه‌های روستای کوملک را تحت کنترل خود درآورند که این اقدام پس از درگیری‌های شدید میان کردها و داعش صورت گرفت که بر اثر آن 43 تروریست داعش به هلاکت رسیدند.

همزمان دیده‌بان حقوق بشر اعلام کرد که 1500 کرد از ترکیه برای جنگ در کنار کردهای سوریه وارد این کشور شدند. از سوی دیگر ارتش سوریه گروه‌های تروریستی تکفیری را از مقام حجر بن عدی کندی از صحابه گرانقدر پیامبر در شمال منطقه عدرا البلد در ریف دمشق بیرون راند.

انتهای پیام

کد N520987

وبگردی