آفتاب
فلاحی باباجان:

اظهارات ناشیانه کامرون، موجب آبروریزی بیشتر خودشان شد

اظهارات ناشیانه کامرون، موجب آبروریزی بیشتر خودشان شد

یک نماینده مجلس شورای اسلامی نسبت به اظهارات اخیر نخست وزیر انگلیس واکنش نشان داد و اظهار کرد:این اظهارات حمایت آمریکا و انگلیس از تروریسم را پررنگ تر کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عباس فلاحی باباجان در جلسه علنی امروز مجلس، در نطق میان دستور خود ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید گفت: از وزیر آموزش و پرورش درخواست دارم نگاه ویژه ای نسبت به وضعیت فرهنگیان و بازنشستگان این حوزه داشته باشد.

وی همچنین در خصوص اظهارات اخیر نخست وزیر انگلیس اظهار کرد: اظهارات ناشیانه نخست وزیر انگلیس که بیش از هر چیز موجب آبروریزی بیشتر خودشان گردید و روسیاهی استعمارگران به ویژه آمریکا و خاورمیانه را یادآوری و حمایت امروزشان را از تروریسم پررنگ تر کرد، ظاهرا آقای کامرون تاریخ کشور خود را از یاد برده بودند وگرنه این شرمندگی را به وجود نمی آوردند.

این نماینده مجلس در ادامه درباره مشکلات روزمره کشور گفت: به یمن ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) اعلام می کنم تسهیل نمودن امکان ازدواج جوانان در سن ازدواج این کشور باعث امنیت اخلاقی جامعه شده و آرامش و دوام خانواده ها را تضمین می‌کند، همچنین باعث اجرای عملی رشد جمعیت کشور می شود.

فلاحی باباجان یادآور شد: همچنین رفع معضل مسکن به ویژه قشر مستضعف جامعه از دیگر مواردی است که دولت باید به آن اشاره جدی داشته باشد لذا باید با یک طرح جامع آن هم بعد از 35 سال به این معضل پایان دهیم.

نماینده اهر و هریس در مجلس در پایان به برخی مشکلات حوزه انتخابیه خود از جمله خام فروشی معادن توسط عده ای سودجو، نابودی جنگل های ارسباران، آلودگی آب و همچنین خسارات وارده به حوزه انتخابیه از زلزله اشاره کرد و رسیدگی به این مشکلات را خواستار شد.

انتهای پیام

کد N520573

وبگردی