آفتاب

فراکسیون رهروان حواشی سفر رئیس جمهور به نیویورک را بررسی کرد/ مشکلات ایران و انگلیس باید از طریق دیپلماسی حل شود

فراکسیون رهروان حواشی سفر رئیس جمهور به نیویورک را بررسی کرد/ مشکلات ایران و انگلیس باید از طریق دیپلماسی حل شود

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی از بررسی حواشی سفر رئیس جمهور به نیویورک در جلسه فراکسیون خبر داد و گفت: اظهارات نخست وزیر انگلیس در این جلسه بررسی شد، نباید این اظهارات وحدت داخلی را تحت تاثیر قرار دهد.

غلامرضا اسداللهی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر در خصوص جلسه صبح امروز شورای مرکزی فراکسیون رهروان گفت: در این جلسه سفر رئیس جمهور به نیویورک و حواشی آن مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم تایباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی اظهارات سخیف نخست وزیر انگلیس در این جلسه گفت: اعضای شورا مرکزی فراکسیون معتقد بودند نباید وحدت داخلی به خاطر اظهارات کامرون به خطر بیفتد، رئیس جمهور خبر نداشته که قرار است کامرون چنین اظهاراتی داشته باشد و پیش از سخنرانی وی با ایشان دیدار کردند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان اظهار داشت: نمایندگان تاکید کردند که مشکلات ایران و انگلیس با توجه به تلاش دو کشور برای بازگشایی سفارتخانه ها باید از طریق دیپلماتیک حل شود.

وی با اشاره به بررسی سناریوی آمریکا در خصوص بمباران مناطقی از سوریه گفت: نمایندگان معتقد بودند آمریکا تلاش دارد تا در پوشش حمله به داعش بار دیگر حکومت بشار اسد را تضعیف کرده و برای سقوط وی تلاش کند.

اسداللهی از بررسی لایحه تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در فراکسیون رهروان خبر داد و گفت: نمایندگان معتقد بودند که باید بخشی از مشکلات روستاها در قالب این قانون حل شود زیرا بودجه سالانه ظرفیت حل این مشکلات را ندارد زیرا مقرر شد موادی در زمینه آب شرب روستایی، راه روستایی و طرح نگین روستایی به این لایحه اضافه شود.

 

 

کد N519829

وبگردی