آفتاب

هنیه: برای آزادی اسرا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم

هنیه: برای آزادی اسرا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم

نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد: اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی شمشیرهای حقی هستند که با آن‌ها به جنگ رژیم صهیونیستی می‌رویم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه، نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در جریان دیدار با خانواده سلیم حشاش که اخیرا از زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد شده، ضمن تبریک آزادی وی پس از 11 سال حبس در زندان‌های صهیونیستی، خطاب به اسرای فلسطینی تصریح کرد: شمشیرهای آزاده در دنیای آزادگی به دنبال راهی برای آزادی شما هستند و وعده آزادی به یاری خداوند نزدیک است.

هنیه ضمن تمجید از ثبات و پایداری خانواده حشاش که در جنگ اخیر هم شماری از فرزندان آن به شهادت رسیدند، تصریح کرد: در جنگ اخیر غزه تعدادی از اعضا و فرزندان خانواده حشاش به شهادت رسیدند و باز هم آن ها صبر و بردباری پیشه کردند و ما امروز اینجا آمده‌ایم تا آزادی سلیم پس از 11 سال حبس در زندان های صهیونیستی را تبریک بگوییم و باز آن‌ها را بردبار و شکرگزار دیدیم. ما آزادی وی را به خانواده اش و جنبش حماس در رفح تبریک می‌گوییم و امیدواریم دیگر اسرا نیز به زودی طعم خوش آزادی از زندان های صهیونیستی را بچشند.

در همین راستا، سلیم هم از هنیه به خاطر ملاقات با وی تشکر کرد و گفت: هنیه مرد بزرگی است که همواره به تمامی هموطنان سر می زند و حال آن ها را می پرسد.

وی در ادامه افزود: زندان را ترک کردم در حالی که اسرا چشم انتظار آزادی از زندان و بازگشت به آغوش گرم خانواده هایشان بودند و امیدوار بودند که مقاومت آن ها را از زندان های تاریک و اوضاع سخت و ناگواری که به آن گرفتار هستند نجات دهد.

مشیر مصری، از رهبران حماس اعلام کرده که ملت فلسطین به زودی شاهد قرارداد مبادله اسرای دیگری با رژیم صهیونیستی خواهد بود.

انتهای پیام

کد N519615

وبگردی