آفتاب

هشدار نخست‌وزیر کانادا در مورد حملات گسترده داعش در سراسر جهان

هشدار نخست‌وزیر کانادا در مورد حملات گسترده داعش در سراسر جهان

نخست‌وزیر کانادا گفت: اگر داعش متوقف نشود، حملات گسترده‌ای را علیه مردم سراسر جهان انجام می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رویترز، استفان هارپر، نخست وزیر کانادا گفت: حدود 70 مشاور نظامی از کشور در منطقه هستند و هواپیماهای ترابری کانادا تسلیحات مورد نیاز را به دست کردهای عراق و نیروهای این کشور رسانده‌اند. ما همچنین در حال بررسی درخواست آمریکا برای کمک بیشتر برای مقابله با تروریست‌های داعش هستیم.

نخست‌وزیر کانادا در یک کنفرانس خبری ادامه داد: تروریست‌های داعش افراد بسیار خطرناکی هستند که اگر به عملیات خود ادامه دهند، می‌توانند اهدافی را در سراسر دنیا هدف قرار دهند. بنابراین باید آن‌ها را متوقف کنیم.

جیسون مک دونالد، سخنگوی هارپر درباره این مساله به اظهارنظر نپرداخت که آیا نخست‌وزیر کانادا درباره یک تهدید خاص از جانب داعش مطلع است یا خیر.

مقام‌های کانادایی گفته‌اند که نمی‌توانند گزارش خبرگزاری سی بی سی را مبنی بر برگزاری نشستی توسط کابینه در چند روز آینده درباره اعزام جنگنده به منطقه تایید کنند یا خیر.

هواپیماهای کانادایی در سال 2011 و به عنوان بخشی از حملات هوایی برای تقویت منطقه پرواز ممنوع اعلام شده توسط سازمان ملل برفراز لیبی اهدافی در این کشور را هدف قرار دادند.

انتهای پیام

کد N518569

وبگردی