آفتاب

آمریکا آماده اختصاص 5 / 2 میلیارد دلار برای ارتقای خودروهای نظامی کار کرده خود به امارات

آمریکا آماده اختصاص 5 / 2 میلیارد دلار برای ارتقای خودروهای نظامی کار کرده خود به امارات

دولت آمریکا اختصاص مبلغ 5 / 2 میلیارد دلار برای تعمیر و ارتقای خودروهای نظامی کار کرده این کشور و فروش آن‌ها به صورت جداگانه به امارات را به عنوان تجهیزات مازاد تصویب کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رویترز، در صورتی که این طرح نهایی شود، ارتقا و تعمیر این خودروها توسط شرکت ناویستار اینترنشنال، گروه‌ شرکت‌های انگلیسی سیستم‌های BAE و Oshkosh صورت می‌گیرد.

آژانس‌ همکاری امنیت دفاع پنتاگون که به فروش تسلیحات به خارج از کشور نظارت دارد، به پنتاگون گفت: این قرارداد به امارات متحده عربی کمک می‌کند تا از سربازان خود حمایت کرده و به تامین بهتر کمک‌های بشردوستانه و حفاظت از مسیرهای حساس تجاری و بازرگانی بپردازد. امارات درخواست تعمیر و ارتقای 4569 خودروی زرهی را که به صورت جداگانه به این کشور و به عنوان تجهیزات نظامی مازاد آمریکا فروخته شده بود، به ایالات متحده داده بود.

این آژانس ادامه داد، این توافق بالقوه شامل کیت‌هایی برای ارتقای خودروهای زرهی، قطعات یدکی تجهیزات پشتیبانی و نیروها و تجهیزات آموزشی است. در صورتی که این قرارداد تصویب شود، باید مفاد آن میان دو دولت به بحث گذاشته شود.

انتهای پیام

کد N518283

وبگردی