آفتاب

درخواست فواد معصوم برای تشکیل جبهه یکپارچه علیه داعش

درخواست فواد معصوم برای تشکیل جبهه یکپارچه علیه داعش

رییس جمهوری عراق اعلام کرد که حمایت بین‌المللی از عراق در جنگ علیه داعش به این معناست که عراقی‌ها در این جنگ تنها نیستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت شبکه سومریه نیوز عراق، فواد معصوم رییس جمهوری عراق در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل از ائتلاف به دلیل حملاتش علیه مواضع داعش قدردانی کرد و خواهان همکاری منطقه‌ای گسترده‌تر علیه این گروه شد که در سایه بحران‌ها و درگیری‌ها رشد یافته است.

رییس جمهوری عراق خاطرنشان کرد: گروه تروریستی داعش از مرزهای کشورها و قاره‌ها پا فراتر گذاشته است و از بین بردن آن ایجاب می‌کند که یک جبهه بین‌المللی یکپارچه تشکیل شود.

فواد معصوم عنوان داشت: حمایت بین‌المللی از اعراب در جنگ علیه گروه تروریستی داعش خود تاکیدی بر این امر است که مردم عراق در این جنگ تنها نیستند.

وی عنوان داشت: از بین بردن داعش در عراق گام مهمی برای برقراری صلح در سراسر جهان خواهد بود ما مصمم هستیم اراضی خود را از تروریسم پاکسازی کنیم.

وی با قدردانی از قطعنامه شورای امنیت که در خصوص ممانعت از پشتیبانی و حمایت مالی از داعش است خواهان گسترده‌تر شدن همبستگی بین‌المللی برای مبارزه با تروریسم شد.

انتهای پیام

کد N518262

وبگردی