آفتاب
جوکار در گفتگو با مهر:

در وزارت علوم مدیری که سیاست های کلان نظام را اجرا کند وجود ندارد/ ادامه رویه فرجی دانا 

در وزارت علوم مدیری که سیاست های کلان نظام را اجرا کند وجود ندارد/ ادامه رویه فرجی دانا 

عضو فراکسیون اصولگرایان با انتقاد از عدم تغییر رویه وزارت علوم گفت: علیرغم استیضاح وزیر علوم، هنوز نمایندگان شاهد اصلاحات مورد نظر و تغییر رویه این وزارتخانه نیستند و مشکلاتی که موجب استیضاح فرجی دانا شد همچنان در این وزارتخانه وجود دارد.

محمد صالح جوکار در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر با بیان اینکه در وزارت علوم هنوز مشکلات زیادی وجود دارد گفت: متاسفانه فرد مدیر و مدبری در راس وزارت علوم وجود ندارد که سیاست های بالادستی و کلان نظام را اجرا کند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: آدمهای از نظر خصوصیات فردی خوب هستند اما متاسفانه دیگران برایشان تصمیم می گیرند، امروز آقای نجفی در راس وزارتخانه ای قرار گرفته که مدیریت علمی در آن با توجه به وسعت وزارتخانه کار سختی است.

جوکار ادامه داد: آقای نجفی مریض احوال هستند و به همین دلیل از سازمان میراث فرهنگی استعفا دادند بنابراین چطور می تواند وزارت علوم را مدیریت کند.

وی به عنوان یکی از استیضاح کنندگان فرجی دانا گفت: هنوز ما اصلاحات را در وزارت علوم ندیده ایم و به نظر ما موارد و مشکلاتی که موجب استیضاح وزیر علوم شده بود هنوز در این وزارتخانه اصلاح نشده است.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: منتظر معرفی وزیر جدید علوم هستیم تا سیاستهای این وزارتخانه مشخص شود و تکلیف روسای دانشگاهها مشخص گردد.

کد N517633

وبگردی