آفتاب
در جلسه کمیسیون آموزش؛

سیاست‌های ابلاغی رهبری در حوزه علم و فناوری بررسی می‌شود

سیاست‌های ابلاغی رهبری در حوزه علم و فناوری بررسی می‌شود

با حضور مسئولان وزرات‌خانه‌های علوم، بهداشت و معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهوری سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه علم و فناوری بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، وزیر آموزش و پرورش نیز هفته آینده با حضور در جلسه کمیسیون آموزش به سؤالات 11 نفر از نمایندگان مجلس پاسخ می‌دهد.

انتخاب دو نفر از اعضای کمیسیون آموزش به عنوان ناظر در شورای عالی آموزش و پرورش نیز در دستور کار کمیسیون مذکور قرار دارد.

بر اساس این گزارش اعضای کمیسیون آموزش به جمع‌بندی نهایی لایحه الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت می‌پردازند و کارگروه‌های آموزش و پرورش، تحقیقات و فناوری، علوم انسانی و اسلامی‌ شدن دانشگاه‌ها، آموزش‌های مهارتی و آموزش عالی و آموزش پزشکی نیز تشکیل جلسه خواهند داد.

ربیعی در کمیسیون اجتماعی به سؤالات نمایندگان پاسخ می‌دهد

به گزارش ایسنا، اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس نیز هفته آینده ضمن استماع پاسخ‌های وزیر کار به سؤال هفت نفر از نمایندگان، طرح‌های شفاف‌سازی اعلام کتبی نمرات رتبه و نتایج نهایی آزمون‌های استخدامی به داوطلبان استخدام و ممنوعیت به‌کارگیری‌های غیرقانونی و نیز طرح یک فوریتی بازنگری مقررات اداری و استخدامی‌ شهرداری‌ها و نیز الحاق یک تبصره به ماده پنج قانون گزینش معلمان و کارکنان آموزش و پرورش را بررسی می‌کنند.

انتهای پیام

کد N516674

وبگردی