آفتاب
علیخانی در گفت‌وگو با ایلنا:

مرحوم دعاگو در مقابل انحرافات سكوت نمی‌كرد

مرحوم دعاگو در مقابل انحرافات سكوت نمی‌كرد

مرحوم دعاگو در مقابل تخریب‌ها و هجمه‌هایی که نسبت به شخصیت‌های نظام بالاخص آیت‌الله هاشمی رفسنجانی صورت می‌گرفت حساس بودند و مواضع سخت و شفافی می‌گرفتند.

مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینكه مرحوم دعاگو با شهامتی که داشتند عقاید و نظرات‌شان را ابراز می‌کردند‏، گفت: که ایشان در برابر مسائل و انحرافاتی که وجود داشت سکوت نمی‌کرد و موضع‌گیری شفافی داشت و انحرافات را بیان می‌کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین قدرت‌الله علیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص شخصیت مرحوم حجت‌الاسلام دعاگو گفت: از شاخصه‌های مهم مرحوم دعاگو مردم‌داری، شجاعت و شهامت‌شان بود.

وی با اشاره به سابقه انقلابی مرحوم دعاگو اظهار داشت: ایشان از بدو نهضت انقلاب اسلامی با حضرت امام بودند و همچنین مورد اعتماد و اجلال مقام معظم رهبری نیز قرار داشتند.

مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مرحوم دعاگو همواره در راستای خط امام و رهبری حرکت می‌کرد‏، تاکید کرد: ایشان با شهامتی که داشتند عقاید و نظرات‌شان را ابراز می‌کردند.

علیخانی با اشاره به انتقادات سال‌های اخیر مرحوم دعاگو نسبت به افراطیون خاطرنشان کرد: مرحوم دعاگو در مقابل تخریب‌ها و هجمه‌هایی که نسبت به شخصیت‌های نظام بالاخص آیت‌الله هاشمی رفسنجانی صورت می‌گرفت حساس بودند و مواضع سخت و شفافی می‌گرفتند.

وی ادامه داد: این مساله بالاخص در جریان دولت گذشته بود که ایشان در برابر مسائل و انحرافاتی که وجود داشت سکوت نمی‌کرد و موضع‌گیری شفافی داشت و انحرافات را بیان می‌کرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس هشتم در پایان ابراز داشت: در مجموع مرحوم دعاگو فردی ارزشمند و قابل ستایش بود که در پیام رهبری نیز این ارزشمندی کاملا مشهود، هویدا بود.

کد N515954

وبگردی