آفتاب
مطهری:

دیدار روحانی با اوباما به صلاح نیست

دیدار روحانی با اوباما به صلاح نیست

نماینده مردم تهران وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا به صلاح است دیدار روسای جمهور ایران و آمریکا صورت بگیرد، افزود: در حال حاضر به صلاح نیست که روحانی در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل با اوباما دیدار کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پس از پایان جلسه علنی روز چهارشنبه پارلمان در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه نظرتان راجع به دیدار احتمالی روسای جمهور ایران و آمریکا چیست، اظهار داشت: قرار نیست دیداری صورت گیرد.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا به صلاح است دیدار روسای جمهور ایران و آمریکا صورت بگیرد، افزود: در حال حاضر به صلاح نیست که روحانی در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل با اوباما دیدار کند.

مطهری در پاسخ به سؤال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه نظرتان راجع به دیدار آقای روحانی با نخست وزیر انگلیس چیست، تصریح کرد: این دیدار خیلی مهم نیست، اما باز هم می‌گویم که دیدار با اوباما به صلاح نیست و در برنامه رئیس‌ جمهور نیز چنین برنامه‌ای نیست؛ دیدار  روحانی با کامرون هم خوب و مفید است و به نظرم مشکلی ندارد.

نماینده تهران در پاسخ به سؤالی پیرامون نطق محمد‌رضا تابش راجع به آشتی ملی تصریح کرد: من به افراد کاری ندارم، اما اصل حرف آقای تابش سخن خوبی است و یک کار لازم برای کشور محسوب می‌شود.

مطهری در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه مگر نظام با آقایان خاتمی، ناطق و هاشمی قهر کرده است که اکنون بخواهد آشتی کند، گفت: خیلی هم چیزی نیست که نظام با این آقایان کاری نداشته باشد، بالاخره سوءتفاهماتی در سال‌های اخیر پیش آمده که باید برطرف شود تا وحدت و آشتی ملی شکل بگیرد.


 

کد N515721

وبگردی