آفتاب
در دیدار دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور مطرح شد؛

هشدار آیت‌الله موسوی‌اردبیلی از عادی‌شدن دروغ در جامعه

هشدار آیت‌الله موسوی‌اردبیلی از عادی‌شدن دروغ در جامعه

برخی افراد بدون این‌که برای آنها نفعی داشته باشد، دروغ می‌گویند/مسائل فرهنگی نسبت به امورات دیگر از اهمیت خاصی برخوردار است/باید فرهنگ صحیح دینی در جامعه تزریق شده و از این خصلت های بد دوری کنیم.

یکی از مراجع تقلید شیعه در قم، با بیان این که در جامعه ما نباید مثل دیگران دروغ گفته شود، بلکه باید فرهنگ صحیح دینی را در جامعه تزریق کنیم، گفت:  باعث تأسف است که برخی افراد بدون این‌که برای آنها نفعی داشته باشد، دروغ می‌گویند؛ متأسفانه این مسئله برای آنها عادی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، آیت الله موسوی اردبیلی، صبح امروز «چهارشنبه 2 مهرماه» در دیدار با حجت الاسلام "سید حسین شاهمرادی" دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور که برای دیدار با این مرجع تقلید در دفتر وی در قم حاضر شده بود، اظهار داشت: واقعا مسائل فرهنگی نسبت به امورات دیگر از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی تلاش برای ارتقای فرهنگ عمومی جامعه را بسیار مهم دانست و تأکید کرد: باید نسبت به این مسئله حساس بود تا اقدامات مناسبی در راستای فرهنگ‌سازی صحیح صورت پذیرد.

این مرجع تقلید تصریح کرد: باعث تأسف است که شاهد افزایش و رواج دروغ و حیله‌گری در جامعه باشیم؛در جامعه ما نباید مثل دیگران دروغ گفته شود، بلکه باید فرهنگ صحیح دینی در جامعه تزریق شده و از این خصلت های بد دوری کنیم.

وی افزود: باعث تأسف است که برخی افراد بدون این‌که برای آنها نفعی داشته باشد، دروغ می‌گویند؛ متأسفانه این مسئله برای آنها عادی شده است.

آیت الله موسوی اردبیلی در پایان با تأکید بر اهمیت اقدامات فرهنگی مناسب در سطح جامعه گفت: تلاش برای ارتقای فرهنگ عمومی کشور خدمت بزرگی به جامعه است و البته در این راستا از نقش موثر خانواده‌ها در تربیت صحیح فرزندان نباید غافل بود.

کد N515649

وبگردی