آفتاب
نوبخت در نشست خبری:

رییس جمهور برنامه‌ای برای ملاقات با اوباما ندارد

رییس جمهور برنامه‌ای برای ملاقات با اوباما ندارد

امیدواریم این سفر مثل گذشته با موفقیت و در جهت تبیین چهره مهربان ایران اسلامی در مقابل چهره مخدوشی که برخی از گروه‌های جعلی تلاش می‌کنند از ایران به نمایش بگذارند انجام شود و ما بتوانیم اقتدار ایران را در این سفر به نمایش بگذاریم.

سخنگوی دولت اعلام کرد که رییس جمهور برنامه‌ای برای ملاقات با اوباما ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدباقر نوبخت در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز، مصوبات هیات وزیران در خصوص تعیین قیمت خرید تضمینی گندم از کشاورزان بود که بر همین اساس برای سال زراعی آتی برای هر کیلو گندم 1155 تومان قیمت خرید تضمینی گندم تصویب شد.

وی با اشاره به برنامه سفر رئیس جمهور در نیویورک گفت: در این سفر رئیس جمهور با سران کشورهای مختلف ملاقات‌هایی خواهد داشت. وی علاوه بر دو سخنرانی رسمی در اجلاس مربوط به تغییرات آب و هوا و اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل با 12 تن از شخصیت‌ها و سران کشورهای مختلف دیدار خواهد داشت.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: این ملاقات‌ها با نخست وزیر ژاپن، رئیس جمهور ترکیه، رئیس جمهور فرانسه، رئیس جمهور اتریش،دبیر کل سازمان ملل، نخست وزیر سازمان ملل، رئیس جمهور عراق، رئیس جمهور ونزوئلا، نخست وزیر گرجستان و نخست وزیر لبنان خواهد بود.

نوبخت ملاقات با بنیان گذار مجمع اقتصادی داووس و حضور در جمع رهبران اسلامی را از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور در سفر به نیویورک برشمرد و تاکید کرد: در این میان همانطور که ملاحظه می‌کنید ملاقات با رئیس جمهور امریکا در برنامه رئیس جمهور جایی ندارد. امیدواریم این سفر مثل گذشته با موفقیت و در جهت تبیین چهره مهربان ایران اسلامی در مقابل چهره مخدوشی که برخی از گروه‌های جعلی تلاش می‌کنند از ایران به نمایش بگذارند انجام شود و ما بتوانیم اقتدار ایران را در این سفر به نمایش بگذاریم.

کد N515477

وبگردی