آفتاب

اوجاقی: 4 ملی‌پوش ووشو از جان مایه گذاشتند/ سیفی راحت طلا می‌گیرد

اوجاقی: 4 ملی‌پوش ووشو از جان مایه گذاشتند/ سیفی راحت طلا می‌گیرد

سرمربی تیم ملی ووشو گفت: قول می‌دهم که سیفی به راحتی مدال طلای بازی‌های آسیایی را بگیرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به اینچئون، حسین اوجاقی سرمربی تیم ملی ووشو درباره رقابت سه ملی‌پوش ایران در فینال بازی‌های آسیایی اظهار کرد: هر 4 نماینده ایران خیلی خوب جنگیدند و از جان مایه گذاشتند. البته نظر شخصی من این است که عباسی رقابت را پیروز شده بود اما امتیاز را به او ندادند چرا که حریف او از کره بود و می‌خواستند کره‌ای‌ها مدال بگیرند.

وی ادامه داد: درباره رقابت ملی‌پوشان در فینال بازی‌ها نیز باید بگویم که سیفی با توجه به اینکه حریف چینی را شکست داده، اگر اتفاق خاصی پیش نیاید، مدال طلا را خواهد گرفت. هرچند که قزاق‌ها سانداکارهای قدرتی و مشت‌زن‌های خوبی هستند اما شکست دادن آن‌ها چندان دشوار نیست و من می‌توانم این قول را بدهم که به راحتی مدال طلا را می‌گیریم. البته مردم نیز باید ما را دعا کنند. حمیدرضا لادور هم با نماینده کره رقابت دارد و از آنجا که حریف کره‌ای که سجاد عباسی را شکست داد، باید در فینال با چین مبارزه کند مطمئنا کره‌ای‌ها بر روی مدال طلای وزن 75- کیلوگرم (وزن حمیدرضا لادور) حساب باز کرده‌اند چرا که به جز چینی‌ها، کره‌ای‌ها نیز به شدت به دنبال گرفتن مدال طلا هستند. با این وجود ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بهترین نتیجه را بگیریم.

اوجاقی در پاسخ به این پرسش که با توجه به کم‌تجربه بودن لادور در فینال، برنامه‌ی خاصی برای او در نظر گرفته‌اید یا خیر گفت: ما هر روز قبل از مبارزه فیلم رقبای ملی‌پوشان را بازبینی و آن‌ها را آنالیز می‌کنیم. پیش از آغاز رقابت تمرین کوچکی را خواهیم داشت و با آنالیزحریفان، تاکتیک‌های لازم را برای‌شان اتخاذ می‌کنیم.

انتهای پیام

کد N514315

وبگردی