آفتاب

تاکید ایدرو برای سرمایه‌گذاری چینی‌ها در 2 پروژه

تاکید ایدرو برای سرمایه‌گذاری چینی‌ها در 2 پروژه

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در خصوص دو طرح تولید الیاف شیشه و تولید تایر خودرو مایل به همکاری با گروه چینی هستیم و برای همکاری در ایجاد این دو طرح، اصرار داریم گروه چینی حتما سرمایه‌گذاری انجام دهد.

به گزارش ایسنا، سید رضا نوروززاده - رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) - در دیدار مدیر ارشد گروه چینی CNBM بر گشایش فصل جدیدی از همکاری‌ها تاکید و اظهار کرد:‌ در صورت همکاری گروه CNBM در ایجاد طرح‌های یاد شده، آماده هستیم در مورد طرح های دیگری از جمله تولید، تعمیر و نگهداری و به‌روز‌آوری ماشین ابزار فوق مدرن در کشور با گروه چینی همکاری داشته باشیم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت یادآور شد هم اکنون در ایران کارخانجات مهم ساخت ماشین ابزار وجود دارد و تعداد زیادی از ماشین ابزارها در سراسر کشور مشغول به کار هستند که اغلب این دستگاه ها اروپایی بوده و برای ارتقا، تعمیر و نگهداری آنها در حال مذاکره با اروپایی ها هستیم و اگر طرف چینی پیشنهاد بهتری ارائه کند این پروژه را به آنها خواهیم سپرد.

طبق اعلام ایدرو، نوروززاده در این دیدار خواستار شد که گروه CNBM هرچه سریع تر زمینه لازم برای اجرای تفاهم نامه ها و انتقال دانش فنی و سرمایه گذاری های لازم برای ایجاد طرح های مورد مذاکره را فراهم کند.

گروه CNBM بزرگترین گروه چینی فعال در زمینه مصالح ساختمانی، مواد جدید مانند الیاف شیشه و کامپوزیت ها و انرژی ها نوین است.

انتهای پیام

کد N513830

وبگردی