آفتاب
لطفی انتقاد کرد:

ساختمان معراج شهدای مشهد به تعمیرگاه خودرو تبدیل شده است

ساختمان معراج شهدای مشهد به تعمیرگاه خودرو تبدیل شده است

مشهد – خبرگزاری مهر: عضو شورای اسلامی شهر مشهد با انتقاد از اینکه ساختمان معراج شهدای مشهد به تعمیرگاه خودرو تبدیل شده‌است، گفت: این ساختمان از آثار ارزشمند جهاد و شهادت است و درست نیست که امروز به دلیل غفلت های صورت گرفته این مکان به تعمیرگاه خودرو تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی اصغر لطفی ظهر سه شنبه در حاشیه جلسه شورای شهر مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر ساختمان معراج شهدای مشهد که از آثار جهاد و شهادت است به تعمیرگاه و مرکز گازسوز کردن خودروها تبدیل شده و این در حالی است که این ساختمان در زمان جنگ اولین مکانی بود که شهدا پس از جمع آوری از خط مقدم مورد شناسایی قرار می گرفتند.

وی ادامه داد: ساختمان معراج شهدای مشهد، در ابتدای بلوار توس قرار دارد و در این راستا مردم انتظار دارند تا به وضعیت نابسامان این ساختمان رسیدگی شود.

این عضو شورای شهر مشهد با بیان اینکه این مکان روزگاری گنجینه حضور هزاران شهید بود اما اکنون مورد غفلت و بی مهری قرار گرفته است، افزود: یکی از ماموریت‌ها و وظایف شورای اسلامی شهر و شهرداری پرداختن به این امور و انجام اقدامات فرهنگی است.

حجت الاسلان لطفی تصریح کرد: تبدیل شدن ساختمان معراج شهدا به تعمیرگاه خودرو بی احترامی به این مجموعه ارزشی است و بنده به عنوان نماینده مردم در شورای شهر خود را مسئول برگرداندن قداست به این مجموعه و تبدیل آن به محیطی فرهنگی می دانم.

به گفته وی تاکنون هیچ گونه اقدامی درخصوص ساماندهی این مجموعه از سوی نهادهای مرتبط صورت نگرفته است.

کد N513600

وبگردی