آفتاب

قتل 2 جوان فلسطینی به ادعای مشارکت در کشتن 3 اسرائیلی

قتل 2 جوان فلسطینی به ادعای مشارکت در کشتن 3 اسرائیلی

نیروهای اسرائیلی دو جوان فلسطینی را که بنا به ادعای آنان در ماجرای ربودن و کشته شدن سه شهرک نشین اسرائیلی دست داشتند، به قتل رساندند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، منابع اسرائیلی اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی با مشارکت دستگاه امنیت داخلی (شاباک) و نیروهای ویژه اسرائیلی "یمام" دو جوان فلسطینی را به اتهام دست داشتن در ربودن سه شهرک نشین اسرائیلی کشتند.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت به نقل از بیانیه‌ رسمی منتشر شده‌ از سوی شاباک نوشت که نیروهای امنیتی توانستند مقری را که در ربودن و قتل سه شهرک‌نشین اسرائیلی استفاده شده بود شناسایی کنند که در جریان دستگیری آنان دو جوان فلسطینی را کشتند.

روزنامه یدیعوت در گزارشی ادعا کرد که مروان قواسی و عامرا بوعیشه دو جوان فلسطینی اهل شهر الخلیل بودند که به اتهام ربودن و کشته شدن سه شهرک نشین اسرائیلی کشته شدند.

از سوی دیگر، خبرگزاری فلسطینی معا اعلام کرد: سربازان اسرائیلی تعدادی از منازل را در شهر الخلیل محاصره و مغاره‌ها و درب‌های این خانه‌ها را منفجر کردند و با بولدوزرهایی اقدام به ویرانی خانه‌ها در سطح شهر کردند.

انتهای پیام

کد N513299

وبگردی