آفتاب
گزارش تمرین امروز آبی پوشان؛

قلعه نویی بالاخره با استقلالی ها حرف زد!

قلعه نویی بالاخره با استقلالی ها حرف زد!

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که امیر قلعه نویی در دو روز گذشته هیچ صحبتی با بازیکنانش نکرده بود اما امروز سرانجام این سکوت را شکست.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین تیم فوتبال استقلال امروز از ساعت 16:30 دقیقه در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که مهمترین اتفاقات آن به شرح زیر است:

* با توجه با عقب کشیده شدن ساعت رسمی کشور، تمرین استقلال که همیشه 17:30 دقیقه برگزار می شد از امروز به خاطر محدودیت نور به 16:30 دقیقه موکول شد.

* امیرقلعه‌نویی که پس از شکست استقلال مقابل فولاد با بازیکنانش در ابتدای تمرین صحبت نمی کرد امروز قبل از شروع تمرین چند دقیقه برای شاگردانش صحبت کرد.

* پس از اتمام صحبت های سرمربی استقلال،خسرو حیدری که از مصدومان این تیم به شمار می‌رود 5 دقیقه به صورت اختصاصی با قلعه‌نویی صحبت کرد.

* حنیف عمران زاده و مگویان از غایبان امروز استقلال بودند که هر دو به علت مصدومیت در تمرین حضور نداشتند.

* دکتر نوروزی برای چندمین روز متوالی در تمرین آبی پوشان حاضر بود و تمرینات اختصاصی با خسرو حیدری، هاشک بیک زاده و جاسم کرار انجام می‌داد. قلعه‌نویی از نوروزی درخواست داشت تا هر چه زودتر این بازیکنان مصدوم و کلیدی را به فرم اصلی شان بازگرداند.

* با توجه به اینکه امروز صبح بازیکنان تیم فوتبال استقلال تمرینات بدنسازی خود را در مجموعه ورزشی انقلاب انجام داده بودند محور اصلی تمرینات نوبت عصر مربوط به کارهای سرعتی بود.

* یکی از مهمترین تاکتیک هایی که کادر فنی آبی پوشان روی آن تاکید داشت شوت های از راه دور و سانتر از جناحین بود.

* در یک صحنه محمد قاضی هنگام برخاستن و هد زدن برخوردی را با داسیلوا دروازه بان برزیلی این تیم داشت که طی این برخورد مهاجم تیم فوتبال استقلال با یک مصدومیت جزیی مواجه شد.

کد N512694

وبگردی