آفتاب
برنامه های سازمان جوانان هلال احمر به مناسبت شروع سال تحصیلی

آموزش خدمات بشردوستانه هلال‌احمر به دانش آموزان

آموزش خدمات بشردوستانه هلال‌احمر به دانش آموزان

سازمان جوانان هلال‌احمر در شروع‌ سال تحصیلی جدید با ارایه خدمات آموزشی، مفاهیم بشردوستانه هلال‌احمر را به دانش‌آموزان آموزش می‌دهد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سعید بابایی، معاون پیش‌دبستانی و دانش‌آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از احیای 8000 کانون دانش‌آموزی جمعیت هلال‌احمر در ‌سال جدید تحصیلی در مدارس خبر داد و گفت: به مناسبت شروع سال تحصیلی، محصولات آموزشی با هدف آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با جمعیت هلال‌احمر و اقدامات بشر‌دوستانه سازمان جوانان تهیه شده و در دو مقطع دبستان و دبیرستان توزیع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این محصولات شامل کتاب‌های آموزشی، مجلات و فیلم‌های آموزشی است.

بابایی با اشاره به تفاهمنامه‌های به امضا رسیده میان جمعیت هلال‌احمر و وزارت آموزش‌و‌پرورش گفت: هماهنگی‌هایی با اداره کل پیش‌دبستانی آموزش‌وپرورش شده تا در ‌سال جدید برنامه‌های آموزشی برای آموزش مقابله با حوادث طبیعی در سطح مراکز پیش‌دبستانی کشور داشته باشیم.

معاون پیش‌دبستانی و دانش‌آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر درخصوص تعداد کانون‌های دانش‌آموزی در مدارس گفت: در ‌سال تحصیلی جدید برای احیا و فعالیت ۶٠٠٠ کانون در مقطع دبیرستان و ٢٠٠٠ کانون در مقطع دبستان برنامه‌ریزی صورت گرفته است.

بابایی با تأکید براین‌که آموزش دانش‌آموزان جزو برنامه اصلی جمعیت هلال‌احمر است، افزود: در تابستان امسال معاونان امور جوانان جمعیت هلال‌احمر در سراسر کشور تلاش کردند در طرح‌های مختلف اوقات فراغت دانش‌آموزان را پر کنند و در دوره‌های مختلف ‌کمک‌های اولیه، امداد و مقابله با حوادث را به آنان آموزش دهند.

انتهای پیام

کد N512474

وبگردی