آفتاب

هشدار یک مقام تعزیراتی برای برخورد با متخلفان بهداشتی

هشدار یک مقام تعزیراتی برای برخورد با متخلفان بهداشتی

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از برخورد با متخلفان بهداشتی در این استان خبر داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از برخورد با متخلفان بهداشتی در این استان خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهدی عباسی اظهار کرد: یکی از صلاحیت‌های مهم تعزیرات حکومتی رسیدگی به تخلفات بهداشتی، دارویی و درمان است که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و به همین دلیل شعبه ویژه امور بهداشتی مامور رسیدگی به پرونده‌های این بخش است.

وی تصریح کرد: با توجه به‌ اینکه مسائل بهداشتی مستقیما با سلامت شهروندان ارتباط دارد با حساسیت ویژه‌ای مورد رسیدگی قرار می‌گیرند و با متخلفین با اشد مجازات احصاء شده در قوانین موضوعه برخورد می‌شود.

عباسی درباره عملکرد اداره متبوعش در شش ماهه ابتدایی سال جاری گفت: در این مدت یک هزار و 257 فقره پرونده بهداشتی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شد که از این تعداد یک هزار و 250 فقره مختومه و متخلفین به مبلغ 1 میلیارد و 620 میلیون و 441 هزار و 100 ریال جزای نقدی محکوم شدند.

وی مهمترین این پرونده‌ها را داروخانه با 42 فقره، کشتارگاه با 14 فقره، موسسه غیرمجاز 12 فقره و عرضه‌کنندگان لوازم بهداشتی با 58 فقره برشمرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با اشاره به اینکه بدون همکاری و مشارکت مردم هیچ کاری به نتیجه نخواهد رسید و امید به پیشرفت در هر زمینه‌ای با مشارکت مردم و شهروندان صورت می‌پذیرد، از شهروندان خواست هرگونه تخلفات بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، مراکز درمانی، کلینیکها و دیگر مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی را به تعزیرات حکومتی سراسر استان گزارش تا با متخلفین در صورت اثبات تخلف برخورد صورت گیرد.

انتهای پیام

کد N511503

وبگردی