آفتاب
مدیرکل انتظامی امنیتی استانداری کرمانشاه:

‌مرزهای کرمانشاه روال عادی خود را دارند

‌مرزهای کرمانشاه روال عادی خود را دارند

‌مدیرکل انتظامی امنیتی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه مرزهای استان روال عادی خود را دارند، عنوان کرد: در حال حاضر ترانزیت کالا و مسافر از طریق مرزهای استان همانند گذشته برقرار است و مشکل خاصی در این زمینه نداریم.

شهریار حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه کرمانشاه اظهارکرد: در حال حاضر ترانزیت کالا و مسافر به سهولت از طریق مرز پرویزخان صورت می‌گیرد و فعالیت اقتصادی در مرزهای شوشمی، شیخ‌صله و تیلکه‌کوه نیز برقرار است.

به گفته مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کرمانشاه تنها در مرز خسروی به دلیل ناامنی‌های کشور عراق تردد مسافر ممنوع شده و در این مرز بصورت محدود تجارت انجام می‌شود.

حیدری در ادامه با اشاره به اتمام کار زیربنایی مرز سومار عنوان‌کرد: در حال حاضر به شدت پیگیر کارهای عمرانی و ایجاد زیرساخت در این مرز هستیم.

به گفته مدیرکل انتظامی امنیتی استانداری کرمانشاه مرز سومار در هفته دفاع‌مقدس در اوایل مهرماه امسال بصورت رسمی فعالیت تجاری و پیله وری خود را آغاز خواهد کرد.

حیدری از پیگیری مدیریت ارشد استان به منظور رسمی کردن مرز سومار خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر استاندار با جلساتی که با معاون اول رییس جمهور داشته موافقت ایشان را برای رسمی کردن این مرز به دست آورد.

حیدری تصریح کرد: قطعا با آغاز بکار مرز سومار تلاش ها برای رسمی کردن آن با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.

انتهای پیام

کد N510334

وبگردی