آفتاب

پزشکیان: اختلافات را کنار بگذاریم

پزشکیان: اختلافات را کنار بگذاریم

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم وحدت در جامعه گفت: با توجه به وضعیت منطقه ضروری است اختلافات داخلی را کنار بگذاریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، مسعود پزشکیان در جمع مردم سردرود اظهار کرد: بروز و ظهور مسئله داعش در منطقه برای بر هم زدن وحدت در کشور ما است تا دشمن با به جان هم انداختن گروه های مختلف در داخل کشور از این موقعیت استفاده کند و ما در تله آنها گرفتار شویم.

وی خاطر نشان کرد: باید با همدلی، وحدت و تقوا اختلاف‌ها را کنار بگذاریم و اگر می‌خواهیم در منطقه اول باشیم در درجه اول باید وحدت بین ما حاکم باشد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اختلاف در داخل کشور دیگر نیاز به حضور دشمن در کشور نداریم و ما خود برای ایجاد مشکلات کافی هستیم.

پزشکیان یادآور شد: پایبندی به دین، انقلاب، رهبر و قانون بر همه ما واجب است و حق تضعیف هیچ یک را نداریم. قدرت و منیت ما را فریب می‌دهد و برای رهایی از این مسائل باید دست در دست هم دهیم و در مقابل دشمن یک صدا باشیم و در این صورت است که کسی نمی تواند کاری بکند.

وی ادامه داد: نباید از کسی انتظار ایده‌آل‌ها را داشته باشیم، ولی همه باید در جهت رسیدن به نکته‌های مطلوب همدیگر را یاری کنیم.

پزشکیان با تاکید بر اینکه مجلس با قاطعیت خیال مردم در حوزه بهداشت و درمان را راحت کرد، گفت: در نظر گرفتن 10 درصد خالص هدفمندی و یک درصد از ارزش افزوده برای حوزه بهداشت و درمان گام مهمی در ارائه خدمکات بهینه در حوزه بهداشت و درمان است و به حق مجلس کار بزرگی انجام داده و دولت نیز مصمم به اجرای این قانون است.

انتهای پیام

کد N509377

وبگردی