آفتاب
پپ گواردیولا:

منچستریونایتد قدرت خرید ستاره های من را نداشت

منچستریونایتد قدرت خرید ستاره های من را نداشت

سرمربی اسپانیایی باشگاه بایرن مونیخ معتقد است باشگاه منچستریونایتد با وجود خریدهای خوب در مهلت نقل و انتقالات، توان مالی خرید ستاره های تیمش را نداشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، باشگاه منچستریونایتد در مهلت نقل و انتقالات تابستانی خریدهای خوبی از جمله آنخل دی ماریا، رادامل فالکائو و دنی بلیند انجام داد اما گفته می شود توماس مولر، آرین روبن و باستین شواین اشتایگر سه ستاره بایرن مونیخ در لیست خرید لوئیس فان خال سرمربی منچستریونایتد قرار داشتند.

فان خال با هر سه این بازیکنان در تیم ملی هلند و یا در زمانی که در باشگاه بایرن مونیخ بود کار کرده و شناخت خوبی از آنها دارد اما تلاش او برای جذب آنها سودی نداشت و هر سه در بایرن مونیخ ماندند.

با وجو اینکه منچستریونایتد رقم هنگفتی را برای خریدهای تابستانی خود هزینه کرد اما پپ گواردیولا معتقد است این باشگاه انگلیسی قدرت مالی خرید ستاره های تیمش را نداشت.

پپ می گوید: آنها پول لازم برای خرید ستاره های تیم من را نداشتند. یونایتد رقم بالایی را در تابستان هزینه کرد و من برای دوستم لوئیس فان خال خوشحالم. این جزئی از فوتبال مدرن است. همه باشگاه های جهان بازیکنانی را که در باشگاه دیگر بازی می کند می خواهند اما این به خود بازیکن بستگی دارد.

کد N507340

وبگردی