آفتاب
اول صادقیان و حالا خانزاده؛

اینها به تخت سینه دایی میکوبند نه حریف!

اینها به تخت سینه دایی میکوبند نه حریف!

اینکه خانزاده هم پس از صادقیان به عنوان دومین شاگرد دایی حریف خودش را نقش برزمین می‌کند نباید در میان هیاهوی دعوا های اخیرگم شود؛ این نکته ای است که باید دایی و دیگران روی آن زوم کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، درمیان هیاهوی باشگاه پرسپولیس نقدها و البته نکات مثبت دایی فراموش شده و تنها همه نگاهشان به وزارت ورزش است و مایلی کهن و البته رحیمی و سیاسی. درست در همین روزها اما خانزاده مدافع پرسپولیس که با تیم ملی ایران به برزیل هم رفته بود در "آن سان وا اینچون" چنان ضربه ای به گلوی بازیکن حریف کوبید که می رود تا محرومش کنند! ضربه ای که بی شباهت به ضربه صادقیان به داور در لیگ خودمان نبود.

حال باید پرسید آنجا در پرسپولیس چه خبر است که چنین ضربه هایی باب شده و از چنین تاکتیکی برای پیروزی استفاده می شود؟ آیا مربی زیر دست دایی مربی ورزش‌های رزمی مثل کنگ‌فو یا ووشو و یا کاراته بوده که چنین ضرباتی آنجا توسط شاگردان دایی در دیار دور و نزدیک به اجرا در می آید؟دایی با بازیکنانش چه کرده است؟ آیا عصبی بودن دایی یا تحت فشار بودنش موجب چنین اعتراض هایی و چنین رفتارهایی شده است؟

خانزاده و صادقیان در واقع به گلوی حریف یا داور ضربه نزدند، بلکه به تخت سینه دایی ضربه زدند. همان مربی که اعتراض های بی حد و حصرش به داوران و بازیکنان و ... حتی صدای هواداران خود پرسپولیس را هم درآورد! می گویند و درست می گویند که الگوهای رفتاری از بالا به پایین اشاعه پیدا می کنند و برای شاگردان دایی هم چنین اتفاقی رقم خورده است.

اینها هم معترض‌اند اما چون جوانترند آدرنالین خودشان را هم نمی توانند کنترل کنند و از ضربات هوک چپ و راست و آپرکات هم برای نشان دادن اعتراضشان استفاده می کنند. کاش وسط این دعواها و بحث ها هم دایی و هم آنها که زیاد اعتراض می کنند نتیجه عملکرد خود را ببینند، نتیجه ای که منجر به محرومیت می شود، چه در داخل و چه در خارج از کشور.


 

کد N505219

وبگردی