آفتاب
در سطح فنی بالایی بازی می‌کنیم؛

موسوی: آلمان دست و پا بسته نیست/تقلب به ما می‌رساندند

موسوی: آلمان دست و پا بسته نیست/تقلب به ما می‌رساندند

حق تیم ما با 5 برد و 2 باخت از 7 بازی صعود بود. خیلی باید تیم بدشانس باشد که با این شرایط و بازی‌ها صعود نکند.

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران و بهترین مدافع روی‌تور جهان گفت: آلمان اصلا حریف دست و پا بسته‌ای نیست که می‌گویند قرعه راحتی داریم.

به گزارش ایلنا، سید محمد موسوی درباره مسابقه تیم ملی ایران با آلمان در مرحله سوم قهرمانی جهان گفت: آلمان جزو تیم‌های خوب دنیاست و در برابر تیم‌های بزرگ را پیروز شده است. بازی با آلمان شرایط خاص خودش را دارد. آلمانی تیمی فیزیکی است و بازیکنان قد بلند و بالای دومتر دارد.

وی تصریح کرد: تیم ملی والیبال ایران برابر آلمان کار سختی دارد. به ویژه که ایران معمولا مقابل تیم‌های قد بلند مشکل پیدا می‌کند. قبلا 2 بار با این تیم بازی کرده‌ایم، یک بار 3 بر صفر برده‌ایم و یک بار باخته‌ایم. تیم خیلی‌خوبی است و والیبال را کلاسیک بازی می‌کند. با تاکید روی ضعف‌های آلمان می‌توانیم برنده شویم. امیدوارم بتوانیم با برد شروع کنیم.

موسوی درباره صعود ایران خاطرنشان کرد: صعودی خاطره‌انگیز، شاد و تاریخی بود. به خاطر 2 مساله خوشحالم؛ اول اینکه به خاطر نتیجه‌ای که تا به حال برای والیبال در مسابقات مهم رقم نخورده بود و بعد هم صعود به دور نهایی قهرمانی جهان اتفاق نبوده، نتایج تیم در لیگ جهانی 2 سال اخیر ادعایم را ثابت می‌کند. هرچند شاید بعضی‌ها بگویند تیم در لیگ‌جهانی با تیم‌های خاص بازی کرده و شانس تیم برای صعود خیلی زیاد بوده، ولی این نتایج ثابت می‌کند ما خوب هستیم و در سطح فنی بالایی بازی می‌کنیم.

وی ادامه داد: در بازی با صربستان شرایط خوبی نداشتیم. همه بچه‌ها از پوئن یک بازی در زمین فقط پیگیر نتیجه بازی آمریکا و آرژانتین بودند. بالاخره تقلب به ما می‌رساندند، اما کاش به ما نمی‌گفتند، چون اگر می‌باختیم در مجموع حذف می‌شدیم. خوشبختانه بردیم و صعود کردیم. حق تیم ما با 5 برد و 2  باخت از 7 بازی صعود بود. خیلی باید تیم بدشانس باشد که با این شرایط و بازی‌ها صعود نکند.

کد N505171

وبگردی