آفتاب

وزارت خارجه فلسطین اقدامات تروریستی داعش را محکوم کرد

وزارت خارجه فلسطین اقدامات تروریستی داعش را محکوم کرد

وزارت امور خارجه فلسطین با صدور بیانیه‌ای اقدامات تروریستی گروه داعش را محکوم کرده و خواهان مقابله جامعه جهانی با تمامی انواع و اشکال افراطی‌گری و تروریسم شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت خبری المحیط، وزارت امور خارجه فلسطین در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن تروریسم با تمام اشکال فکری، فرهنگی و ساختاری آن اعلام کرد: تروریسمی که در سوریه و عراق متمرکز شده سایه خود را بر تمامی منطقه و جهان می‌اندازد و در حال حاضر گروه داعش، جبهه النصره و دیگر گروه‌های تروریستی نماینده آن هستند.

در این بیانیه آمده است: تروریسم نام‌های دیگری نیز دارد که از جمله آن‌ها اشغالگری، شهرک سازی و اقدامات تعصبانه شهرک نشینان اسرائیلی است که "محمد خضیر" جوان فلسطینی را سوزاندند. در واقع این اقدامات بخش جدایی ناپذیری از تروریسم روشمندی است که گروه‌ها یا کشورها دست به آن می‌زنند.

وزارت خارجه فلسطین همچنین از تمامی کشورها خواست تا به تروریسم با انواع مختلف آن و در راس آن اشغالگری و شهرک سازی توجه کنند.

در این بیانیه امده است: امیدواریم جامعه جهانی که ائتلافی بین المللی تشکیل داده و تمامی امکانات مالی، نظامی و لجستیکی خود را برای مقابله با پدیده‌ای از پدیده‌های تروریسم یعنی داعش به کار گرفته، به پدیده‌های دیگر تروریسم نیز توجه و با جدیت با آن برخورد کند، همانطور که یکی از انواع تروریسم اقدامات اشغالگرانه اسرائیل و شهرک سازی‌ها و جنایت‌هایی است که طی جنگ اخیر در نوار غزه مرتکب شد.

انتهای پیام

کد N504719

وبگردی