آفتاب

سخنان وزیر اطلاعات در مراسم بزرگداشت آیت الله نصیری

سخنان وزیر اطلاعات در مراسم بزرگداشت آیت الله نصیری

وزیر اطلاعات تصریح کرد: وجود فقیهی عالم به عنوان رهبر انقلاب اسلامی با هوشمندی و درایت ویژه و همچنین پشتیبانی مردم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را استوار نگاه داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، حجت الاسلام والمسلمین علوی در مراسم بزرگداشت آیت الله شیخ محمد تقی نصیری که در مسجد جامع سمنان برگزار شد، گفت: در این 35 سال بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی، دشمنان نظام توطئه‌های مختلفی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام دادند، آن چیزی که نظام مقدس اسلامی را استوار نگاه داشته است، وجود فقیهی عالم ، هوشمند و با درایت به عنوان رهبری انقلاب و در راس نظام و البته پشتیبانی مردم بوده است.

وی ادامه داد: این دو نعمت بزرگ به پاس حضور ارزشمند علمایی همچون آیت الله نصیری در کشور بوده است.

وزیر اطلاعات همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که اوج کار یک انسان مجاهد، شهادت است، ادامه داد: مدار علما را با خون شهدا تراز می‌کنند و مدار علما بر خون شهدا برتری دارد، چرا که این عالم است که شهید و مجاهد پرورش می‌دهد.

علوی با بیان این‌که آیت الله نصیری مجسمه تقوی بودند، اضافه کرد: حضرت آیت الله نصیری چندین شهید را در خاندان خود پرورش داد، ایشان از نظر تقوی شهره عام و خاص بوده و در حقیقت مجسمه تقوی بودند.

وی افزود: این عالم بزرگ، مرد علم و فضیلت و عالم به تمام معنا بود و در عرصه علم، انسانی کامل و در پیوند‌های اجتماعی یک انسان با مرام بودند.

وزیر اطلاعات در جمع مردم عزادار سمنان با تسلیت این ضایعه جبران ناپذیر گفت: آیت الله نصیری افتخار مردم سمنان و الگویی سازنده برای طلاب علوم دینی بودند، علمایی چون آیت الله نصیری در حفظ تشیع نقشی اساسی داشتند، و من ضایعه دردناک رحلت این عالم جلیل القدر را تسلیت می‌گویم.

انتهای پیام

کد N504619

وبگردی