آفتاب
آیت‌الله نوری‌همدانی:

وحدت و انسجام از لوازم موفقیت نظام است

وحدت و انسجام از لوازم موفقیت نظام است

آیت‌الله نوری‌همدانی، وحدت و انسجام را یکی از لوازم موفقیت نظام برشمرد و گفت: در شرایط کنونی شاهد یک صف آرایی بین جبهه‌های حق و باطل هستیم و باید در مملکت خودمان با هم وحدت و اتحاد داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم این مرجع تقلید در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین داوود نمازی مشاور وزیر کشور در امور روحانیت و ائمه جمعه و جماعات، تعمیق ارتباط بین دولت و حوزه را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: دولت و مجلس شورای اسلامی هیچ وقت نباید خودشان را از حوزه مستقل و بی نیاز بدانند چون این انقلاب فرزند حوزه است.

این مرجع تقلید تاکید کرد: اعضای هیات دولت و مجلس شورای اسلامی باید حداقل هر ماه یک بار نشست یا جلسه‌ای با حوزویان داشته باشند و ضمن اطلاع رسانی کارهای انجام شده، از نقطه نظرات حوزویان بهره مند شوند.

نوری‌همدانی جلب رضایت مردم را بسیار با اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: یکی از افتخارات نظام اسلامی ایران این است که این نظام مردم‌سالار است و صاحب این حکومت مردم هستند، بنابراین خدمت به مردم مهم است.

این مرجع تقلید با بیان اینکه باید به مردم خدمت شود و رکود و بیکاری از بین برود، تاکید کرد: دولت باید بر قیمت کالاها نظارت دقیقی داشته باشد.

نوری‌همدانی خاطرنشان کرد: گاهی در رسانه‌ها نوشته می‌شود که قیمت برخی کالاها از وقتی که تولید شده‌اند تا هنگامی که به دست مشتری برسند 10 برابر می‌شوند، بنابراین از دولت انتظار می‌رود نظارت دقیقی در این زمینه داشته باشد.

انتهای پیام

کد N504460

وبگردی