آفتاب

پایان زورگیریهای جوان افغان

پایان زورگیریهای جوان افغان

زورگیر افغانی که اقدام به زورگیری از شهروندان تهرانی کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در هفتمین روز از تیرماه امسال فردی با مراجعه به کلانتری 161 ابوذر به مأموران اعلام کرد که پسرش مورد زورگیری و به شدت از ناحیه دست مورد ضربات چاقو قرار گرفته است.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "زورگیری" و به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران، پرونده جهت ادامه رسیدگی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
شاکی پس از حضور در پایگاه هشتم پلیس آگاهی و در حالی که فرزندش جهت انجام اقدامات درمانی در بیمارستان حضور داشت، به کارآگاهان گفت: در ساعت 17:00 چهارم تیرماه امسال، پسرم در محل کارش در داخل مغازه حضور داشت که جوانی وارد مغازه شده و به قصد زورگیر، چند ضربه با شمشیر به دست پسرم وارد کرد و پس از سرقت مبلغ 300 هزار تومان وجه نقد، از محل متواری شد.
بنابر نظریه پزشکی قانونی مشخص شد که شدت ضربات وارده به پسر شاکی به اندازه‌ای شدید بوده که باعث جراحتهای بسیار شدید و عمیق در دست وی شده است؛ بنا بر نظریه اعلامی از سوی پزشکی قانونی و در اثر اصابت جسم برنده، دست چپ مالباخته دچار جراحت عمیق در ناحیه مچ و کف دست شده و علاوه بر آسیب دو عصب اصلی دست، رباط انگشتان دوم، سوم، چهارم و پنجم نیز دچار پارگی و آسیب شدید شده است.

در 29 مرداد امسال، پسر شاکی پس از انجام دو عمل جراحی بر روی دست چپ خود و در حالی که به تازگی از بیمارستان ترخیص شده بود به پایگاه هشتم پلیس آگاهی مراجعه کرد و به کارآگاهان عنوان کرد که سارق را به صورت کاملا اتفاقی و سوار بر یک دستگاه خودرو 405 به شماره انتظامی ..... مشاهده کرده است.


با شناسایی هویت آخرین مالک خودرو 405، کارآگاهان موفق به شناسایی متهم بنام "محسن . ر" ( 20 ساله ) شدند.
با شناسایی مخفیگاه متهم در منطقه پاسگاه نعمت آباد، متهم در 20 شهریورماه دستگیر و به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد؛ بررسی هویت متهم نشان داد که وی از افاغنه مقیم تهران است که بنا بر اعترافات بعدی، وجوه نقد بدست آمده از سرقت را صرف خرید لباس و کتانی ورزشی کرده است.

سرهنگ کارآگاه میرزکی، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مقام محترم قضایی متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی دیگر جرایم ارتکابی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.


انتهای پیام




کد N503682

وبگردی