آفتاب

احتمال حمله تروریستی در استرالیا

احتمال حمله تروریستی در استرالیا

نخست وزیر استرالیا درجه خطر حمله تروریستی در این کشور را از حالت "متوسط" به "بالا" تغییر داد و این بدان معنی است که در حال حاضر احتمال حمله تروریستی در استرالیا وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از مالزی، تونی ابوت با اعلام مطلب فوق عنوان کرد که افزایش درجه خطر حمله تروریستی در این کشور به توصیه نهادهای امنیتی این کشور بوده است.

وی تصریح کرد: چیزی که نهادهای امنیتی به آن پی برده‌اند این است که افرادی وجود دارند که قصد انجام حملات خرابکارانه در خاک استرالیا را دارند.

اعلام این خبر از سوی نخست وزیر استرالیا پس از آن صورت می‌گیرد که پیش از این دیوید ایروین، مقام بلندپایه نهاد جاسوس استرالیا نسبت به بازگشت استرالیایی‌هایی که در گروه‌های شبه نظامی در سوریه و عراق فعالیت می‌کرده‌اند هشدار داده بود.

تونی ابوت در این خصوص گفت: هیچ طرح مشخصی برای انجام حمله تروریستی در استرالیا شناسایی نشده است اما به توصیه نهادهای امنیتی این درجه تغییر داده شده است.

وی تاکید کرد: زندگی طبیعی در استرالیا ادامه دارد و باید ادامه داشته باشد، اما ما باید نسبت به آنهایی که قصد آسیب رساندن به ما را دارند محتاط باشیم.

انتهای پیام

کد N502017

وبگردی