آفتاب

برگزاری 22 نمایشگاه فرهنگی، هنری، دفاعی در هفته دفاع مقدس

برگزاری 22 نمایشگاه فرهنگی، هنری، دفاعی در هفته دفاع مقدس

سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برنامه‌های متنوع نمایشگاهی و رزمایشی در مناطق 22 گانه تهران برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، همزمان با هفته دفاع مقدس 22 نمایشگاه به مناسبت آغاز سی و چهارمین سالروز جنگ تحمیلی و گرامیداشت یاد و خاطره شهداء ، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در بوستان‌های مناطق22 گانه تهران برگزار می‌گردد.

در این نمایشگاه ها که به همت بسیجیان نواحی مقاومت و سازمان های اقشاری سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ برگزار می گردد گوشه هایی از توانمندی نیروهای مسلح، نقش آزادگان، نقش رسانه ها، نقش زنان و دانش آموزان و فرهنگیان در دفاع مقدس همراه با توانایی های جهادی و اقتصاد مقاومتی با عنوان ترویج سبک زندگی و چندین برنامه متنوع فرهنگی، هنری، دفاعی و ورزشی دیگر به نمایش گذاشته خواهد شد.

قرار است نشست خبری رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ به منظور تشریح این نمایشگاه ها و رزمایش ها روز چهارشنبه( 26 شهریور ماه) در ستاد این سپاه برگزار شود.

انتهای پیام

کد N501845

وبگردی